Za 02/10/2010 Doomkerke / Ruiselede
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Transalp,deze zullen van de tt van Zwevezele zijn op zondag en niet van deze.......Transalp wrote:Grote pijlen gezien in de bossen van Hertsberge. Het zullen trouwens Grinta pijlen zijn.pifte wrote:Naaar welke richting wordt gereden ?
Ik kom van de Oostende en zou graag ergens inpikken op parcour
Beetje de km beperken , moet nog terug thuis geraken ok he
Zo zeker van ? Doomkerke ligt dichter bij Hertsberge dan Zwezele ... en, de TT's in de streek van Ruiselede, Aalter, ... rijden toch vaak tot in Hertsberge ...veeteeteetje wrote:Transalp,deze zullen van de tt van Zwevezele zijn op zondag en niet van deze.......Transalp wrote:Grote pijlen gezien in de bossen van Hertsberge. Het zullen trouwens Grinta pijlen zijn.pifte wrote:Naaar welke richting wordt gereden ?
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Nee,maar bij mijn weten trekt de tt van Doomkerke niet naar Hertsberge.(Althans niet in de edities die ik gereden heb.Laatste was in 2008)zanneis wrote:Zo zeker van ? Doomkerke ligt dichter bij Hertsberge dan Zwezele ... en, de TT's in de streek van Ruiselede, Aalter, ... rijden toch vaak tot in Hertsberge ...veeteeteetje wrote:Transalp,deze zullen van de tt van Zwevezele zijn op zondag en niet van deze.......Transalp wrote: Grote pijlen gezien in de bossen van Hertsberge. Het zullen trouwens Grinta pijlen zijn.
Het kan natuurlijk altijd zijn dat ze hun parcours veranderd hebben.
Zwevezele daarentegen de eerste editie gereden en die trok wel richting Herstberge.Vandaar mijn vermoeden.........
-
hillestamper
- Mountainbiker
Post by hillestamper »
Hallo veeteeteetje,
De toertocht van de Hillestampers werd jaar per jaar verbeterd en dichter bij Zwevezele georganiseerd. Dit jaar hangen zeker geen hillestamperspijltjes in Hertsberge. We blijven zoveel mogelijk op Zwevezeels grondgebied. Zeker het herontdekken waard!
Hillestamper
De toertocht van de Hillestampers werd jaar per jaar verbeterd en dichter bij Zwevezele georganiseerd. Dit jaar hangen zeker geen hillestamperspijltjes in Hertsberge. We blijven zoveel mogelijk op Zwevezeels grondgebied. Zeker het herontdekken waard!
Hillestamper
- Transalp
- Mountainbiker
Het waren wel degelijke de pijlen van deze tocht. Ik had ze trouwens ook nog dichter bij Ruiselede gezien, vandaar dat ik sowieso wel vrij zeker wasveeteeteetje wrote:Transalp,deze zullen van de tt van Zwevezele zijn op zondag en niet van deze.......Transalp wrote:Grote pijlen gezien in de bossen van Hertsberge. Het zullen trouwens Grinta pijlen zijn.pifte wrote:Naaar welke richting wordt gereden ?
Vandaag heen & terug + tocht gedaan. Parkoer was goed berijdbaar, maar door de regen van afgelopen week lag het er toch zwaar bij op bepaalde stroken.
Het viel me op dat er zo weinig volk was, zowel bij de start, onderweg als achteraf. Misschien toevallig...
- Neoray
- Mountainbiker
Vanmorgen om 8u30 vertrokken voor de 50km met mijn maatje Jelle. Er was nog niet te veel volk aanwezig, al waren ze duidelijk nog veel man verwachtende. De organistatie aan de inschrijving zag er goed uit. Na de tocht van Ingelmunster was ik blij de duidelijke Grinta pijlen te zien. Die vallen tenminste op!
De tocht zelf was prachtig. Veel onverhard, heel veel bos en ik denk op het einde een mtb parcours onder de wielen gehad te hebben. De bevoorrading was in orde, netjes in het midden van de tocht. Voldoende eten en drank aanwezig.
De bikewash op het einde was ook zoals het hoort. Douches en zo heb ik niet gebruikt, maar dat zal ook wel in orde geweest zijn.
Kortom: een prachtige tocht met een goede organisatie. Deze staat alvast weer aangestipt voor volgend jaar! Een dikke merci!
PS. Voor de mensen die gezien hebben hoe we in het midden van de weg stonden bij die koeien in het begin: een boer had ons doen stoppen omdat zijn koeien over de weg liepen. Net toen ze bijna allemaal de weide in waren, liepen er 2 het langsliggende bos in. Hij had ons gezegd om daar te gaan staan zodat hij ze in de weide kon jagen. We stonden er effectief in de weg, al was het om een sukkelende medemens te helpen.
Jeroen
De tocht zelf was prachtig. Veel onverhard, heel veel bos en ik denk op het einde een mtb parcours onder de wielen gehad te hebben. De bevoorrading was in orde, netjes in het midden van de tocht. Voldoende eten en drank aanwezig.
De bikewash op het einde was ook zoals het hoort. Douches en zo heb ik niet gebruikt, maar dat zal ook wel in orde geweest zijn.
Kortom: een prachtige tocht met een goede organisatie. Deze staat alvast weer aangestipt voor volgend jaar! Een dikke merci!
PS. Voor de mensen die gezien hebben hoe we in het midden van de weg stonden bij die koeien in het begin: een boer had ons doen stoppen omdat zijn koeien over de weg liepen. Net toen ze bijna allemaal de weide in waren, liepen er 2 het langsliggende bos in. Hij had ons gezegd om daar te gaan staan zodat hij ze in de weide kon jagen. We stonden er effectief in de weg, al was het om een sukkelende medemens te helpen.
Jeroen
- MTBSDVD83
- Mountainbiker
Prachtige omloop met hier en daar al zware stukken door de vele regen afgelopen uren/dagen. idd ook weinig volk gezien. Bevoorrading was minder met 1 op de 50 Km is toch wat weinig. Bikewash met een zeer hoge druk was ook ok.
Toch blij dak eens afgekomen ben tot de volgende.
Ps: Bij het naar huis rijden ook nog eens de flikken tegengekomen in centrum Ruiselede en pattat de gordel niet aan.

Toch blij dak eens afgekomen ben tot de volgende.
Ps: Bij het naar huis rijden ook nog eens de flikken tegengekomen in centrum Ruiselede en pattat de gordel niet aan.
Deze morgen vanuit sint joris op parkoer gegaan dus waren we achter ne km of 5 al aan de controle.
Deze zijn we voorbij gereden omdat we dachten da er toch twee gingen zijn.
Mis dus en jammer maar geen ramp.
Voor de rest was het wel ne mooie rit en goed berijbaar.
Inderdaad wel weinig volk langs de baan en aan de inschrijving.
Mischien wa meer reclame maken en ook eens deze site aanspreken zodat (fabi)niet moet laten weten als deze rit doorgaat of nie.
Voor de rest alles ok ze .

Deze zijn we voorbij gereden omdat we dachten da er toch twee gingen zijn.
Mis dus en jammer maar geen ramp.
Voor de rest was het wel ne mooie rit en goed berijbaar.
Inderdaad wel weinig volk langs de baan en aan de inschrijving.
Mischien wa meer reclame maken en ook eens deze site aanspreken zodat (fabi)niet moet laten weten als deze rit doorgaat of nie.
Voor de rest alles ok ze .