De bedoeling is om nu nog een paar doorsteken te maken zodat er naar de achterliggende velden en bospaden kan gegaan worden om zo wat grotere tussenlussen te kunnen maken. Dan kan je afwisselen tussen de normale wegen en de door mij zuivergemaakte stukken. Normaal zaterdag en zondagvoormiddagwerk...
EDIT: zonet een anderhalf uur de boskes gereden en al een beetje de "doorsteekwerken" voor morgen voorbereid. Als je 1 week niet in de bos komt is alles veranderd. De boswerken die er nog steeds in uitvoering zijn richten echt veel "schade" aan maar bieden ook mogelijkheden. Morgen dus eerst dat oud stukje single track gaan vrij maken. Het ligt er momenteel vol met resten van de boomtoppen. Geen doorkomen aan, zelfs niet te voet. Hopelijk gaan die mannen die het kaphout komen laden de boel niet net zo vernielen als achter de pollismolen. Dan zijn we helaas slecht af;
De houthakker heeft me verteld dat ze er nog een 2 tal weken werken zullen uitvoeren en dat het dan klaar zou zijn. Dat wil niet meteen zeggen dat ook hun kaphout van de wegen zal zijn.
Dus morgenvroeg terug de bosjes in voor mij