Titanium - Topic

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Iemand ervaring met Crisp?
Ziet er mij, als ik mij puur op de website en dus marketing baseer, zeer mooi materiaal uit dat die kerel maakt.
En alles is blijkbaar compleet custom, dus vergelijkbaar met Seven?
Duurder dan Seven, of niet?
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

KWBiker wrote:
KWBiker schreef:
In navolging van de andere topics en ook de Duitse en Franse fora, hierbij een speciale topic voor de titanium frames (bikes).
[/img]

Lynskey M 230

Als dat uwe fiets is, graag wat meer foto´s aub !! Pray Pray Pray
Is het bottom bracket stijf genoeg? (ik ga me wss ook zo ene kopen maar naar het schijnt zou het BB niet zo stijf zijn waardoor 2,4 banden niet echt ideaal zouden zijn.)
Waar gekocht?
Voor meer foto's :
http://kwbiker-belgium.pinkbike.com/album/Lynskey-M230/

De schuine buis is aan de BB extra breed gemaakt, om meer stijfheid te geven. Of die geschikt is voor 2,4 banden kan ik niet zeggen, ik gebruik hem als speeltje voor X-country en marathons (alhoewel het dit jaar nog niet meezat) en rijd enkel met maat 2.1.

Zulke informatie kan je best eventjes opvragen bij Rob Akkermans van Bike-Boutique en MTB-School. Zijn toonzaal staat vol van die ferme vlo's .
http://bikeboutique.eu/site/assortiment ... erformance

Mijn fiets heeft de "industrial mill" afwerking.
2.4 banden zijn nipt ... 2.25 zijn geen probleem
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

El Baelos wrote:Iemand ervaring met Crisp?
Ziet er mij, als ik mij puur op de website en dus marketing baseer, zeer mooi materiaal uit dat die kerel maakt.
Crisp is anders, langer wachtten, minder bla bla, hij doet gewoon wat je wil. Seven weet het altijd beter #-o
qwan
Mountainbiker

Post by qwan »

endorfin wrote:
El Baelos wrote:Iemand ervaring met Crisp?
Crisp is anders, langer wachtten, minder bla bla, hij doet gewoon wat je wil. Seven weet het altijd beter #-o
Crisp is artisanaler en exclusiever dan Seven. Qua prijsstelling vind ik het eerlijker: de prijs blijft gelijk, of je nu in Australie, Belgie of Amerika woont. In de States is het dus duurder dan een Seven, terwijl het in Belgie misschien iets goedkoper is...

Darren Crisp werkt alleen en wil zich amuseren en kwaliteit leveren. Alles is bespreekbaar, bijna alles kan, maar Darren weet ook alles beter en laat dat dan ook blijken. Het blijft echter de klant die kiest en beslist. Enkel als de kwaliteit/veiligheid in het gedrang komt, zal je m.i. een njet krijgen. Vraag hem dus bijvoorbeeld geen frame van minder dan 1 kg, want dan krijg je volgens mij het antwoord dat je de typische titanium kwaliteiten verliest en bovendien veel meer kans maakt op breuken.

Meer over Crisp vind je waarschijnlijk in het topic van mijn fiets Heb je nog vragen, dan kan je die in dat topic posten of me een bericht sturen.

En dan terug on topic, met een foto van mijn Crisp:

Image
Cherub
Mountainbiker

Post by Cherub »

En dan terug on topic, met een foto van mijn Crisp:

Image[/quote]

:drunk: =P~ :drunk:
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Dit is mijn zopas nieuw ,of toch bijna nieuw,racemachientje tot het einde van men dagen.

http://www.filipsport.com/dutch/bigpict ... en_3_11_08
Dosha
Mountainbiker

Post by Dosha »

Zo ziet mijn droomfietske eruit, titanium frame en vork met rohloff, knap die crisp.
Is die titanium vork stijf genoeg?
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

roger wrote:Dit is mijn zopas nieuw ,of toch bijna nieuw,racemachientje tot het einde van men dagen.

http://www.filipsport.com/dutch/bigpict ... en_3_11_08
Toch ne nieuwe koerfiets :lol: gij blijft me verbazen.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

En mij ook.. maar nu heeft hij dus 2 Sevens in zijn huis :)
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

Mijn tita-baanbakske :
Komt in de verkoop 1 dezer, gekocht met de bedoeling van er een winterfiets van de maken, achterbrug is echter te smal om er een bredere band dan een 25 op te leggen.
Twijfel echter nog, rijdt echt wel zalig, tonnen meer comfort dan mijn Scott Addict Sl

Image
Image
Locked