Vr 01/10/2010 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

wij komen ook af start ongeveer tegen 19u met enkele lutho renners
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

mijn ventje en zijn 2 broers komen ook tegen 19u30....
missie
Mountainbiker

Post by missie »

Ik doe alvast mijn Sealskinz sokken mee, 't beloofd 'rainy' te gaan worden :roll: ...
Bozo
Mountainbiker

Post by Bozo »

ritje lag er droog bij, gemiddelde van 26, was terug eerste rit na de houffa en deed ferm deugd!
O Touro
Mountainbiker

Post by O Touro »

Bozo wrote:ritje lag er droog bij,
Zou het nu nog zo zijn? Ik ben er klaar voor, kben bijna een fietsende kerstboom :-D
Here we come!
aji
Mountainbiker

Post by aji »

Rit lag er droog bij???? Rond 18u20 vertrokken met choeke en van begin tot einde regen had :( .Maarja dat heeft niemand in de hand.Parkoer was goed berijbaar, bepijling was oke, bevoorrading simpel maar goed, afspuitplek :cry: enkel4 slangen werkten :cry: ,douche was ver en primitief maar we waren toch gewassen.Nadien nog wa gedronken en worst geproefd, al door elkaar ik heb me toch geamuseerd. :wink:
missie
Mountainbiker

Post by missie »

Ik ben gestart rond 19u45 en van start tot finish echt bakken regen gehad constant ! Sommige offroad stukken stond 't water tot aan de naaf van mijn crosswiel... Bepijling was redelijk ok al mochten er toch wel wat meer fluo aanduidingen zijn. Leuk ritje, beetje povere bevoorrading voor die prijs wel. De douches achteraf waren wel dik miserie: veraf gelegen, bijna evenveel modder aan de ingang als op 't parcours en koud water. Ik denk dat er op dat terrein toch heel wat meer mogelijkheden zijn maar misschien houden ze er bewust de slijkcrossers buiten, kan ook natuurlijk. Al bij al wel fun, ik had echter maar 26 km op mijn Garmin staan terwijl ik dacht dat het toch 32 km was ?
marnoek
Mountainbiker

Post by marnoek »

regen, wind, modder, te weinig licht,.....
wachten in de afspuitrij,....
douche te koud....
en dan een koele leffe .... of 2, 3, 4, ....
Daarom doen we't toch voor... :lol:
muddymen
Mountainbiker

Post by muddymen »

was 1ste maal in de streek en moet zeggen was leuk gem van 23km/h.
bepijling kon beter 3maal verkeerd gereden moet zeggen witte borden met een zwart pijltje zijn niet goed zichtbaar. Een pijltje meer kan geen kwaad
bevoorrading was goed alles was er wat er moet zijn
tot volgend jaar
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Ben hier gestart rond 18u45 en het ritje heeft me goed bevallen. Alleen bleek bij aankomst slechts "28,3" op de teller en nergens verkeerd gereden!!!!!!!!!! De pijltjes waren in het donker goed zichtbaar met mijn hoofdlamp door die fluostippen aan de pijlkant. De bevoorrading was idd pover te noemen maar voor het goede doel maken we daar geen punt van. Douches waren ver en niet goed verlicht maar had toch lekker warm water, maar wel vuile voeten door het moeras aan de inkom. Maar niet zagen of klagen want vorig jaar was er niks!!!!! Dus al bij al, de organisatie gaat erop vooruit, volgend jaar op de 3° editie (hopelijk toch) zal alles tiptop in orde zijn. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> Volgend jaar ben ik zeker terug van de partij op de hopelijk 32 km.
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Post Reply