Mcro dosis gebruikt - micro dosis ontdekt !

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

zeg dan gewoon dat hij ergens iets verkeerd gegeten heeft, ma die uitleg van die biefstuk uit Spanje was er wel over en laat alles verdacht overkomen
RODONDO
Mountainbiker

Post by RODONDO »

Het ging om een "steak", ik denk niet dat men in franse hotels spaanse steak zal serveren. De ploegkoks (indien men er gebruik van maakt) doen lokaal de inkopen van vlees, vis, fruit enz... Een frans rund/kalf krijgt net zoals de spaanse, belgische collega-beesten ook clen. ingespoten. De varkens massa's antibiotica. Dit is echter geen rennersvlees. Zoals het er nu naar uit begint te zien denk ik dat de eerder aangehaalde theorie van Simp erboven uit begint te steken.
Dus openingstitel van DOCTOR (hopelijk niet) toch nog actueel. :oops:
Granville Team
Mountainbiker

Post by Granville Team »

El Perro Diablo wrote:Strax blijkt Armstrong den enige zuiveren in den tour geweest te zijn!!!
Misschien wordt em zo nog den officiële winnaar en wint em toch nog zenne 8ste Tour :lol:
Roger*
Mountainbiker

Post by Roger* »

El Perro Diablo wrote:Strax blijkt Armstrong den enige zuiveren in den tour geweest te zijn!!!
:lol: :lol: The pope of dope :lol: :roll:
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

[quote="Simp"]Ofwel is het echt verontreinigd voedsel/supplementen, ofwel is het in zijn bloed is gekomen bij een micro bloedtransfusie. In het voorjaar neemt hij Clenbuterol om scherper te staan. Een paar dagen later tapt men per ongeluk 'vuil' bloed af om later in de tour terug in te brengen. Tegenwoordig doet men geen grote transfusies meer, maar kleine (omwille van het bloedpaspoort). En voila, dat klein volume 'vuil' bloed dat ingebracht is (bv 100ml) mengt zich met de totale hoeveelheid 'proper bloed (5l), waardoor ze die kleine concentratie terug vinden.

Ik vind het nogal vreemd dat er iemand vanuit Spanje komt met een biefstuk. Het lijkt mij eerder een soort leugen om te verklaren waarom hij wel positief was en anderen van Astana niet.[/quote]

2

Het is altijd hetzelfde en betreurenswaardig. Alleen vind ik de uitvluchten altijd wel mooi gevonden en ze worden beter met de dag.

Misschien bij de volgende is het er één die z'n gat heeft afgekuist met het verkeerde wc-papier ......
doctor
Mountainbiker

Post by doctor »

Ja, men kan altijd een doping geval in twijfel trekken. Maar altijd hoort men hetzelfde, wanneer men positief test. Alleen al de tijd die er verstreken is tot de eerste positieve test en nu de openbaring met vele verschillende redenen. Ja tot voor enkele jaren kon men clenbuterol aantreffen in vlees. Nu met de nieuwe keuringen in Europa wordt er zeker geen clenbuterol meer in dieren gespoten. Ik werk met ons bedrijf samen met veeartsen en grote kweek en vetmesterijen. (voor de spijsvertering en weerstand van de dieren) Bij de slacht zijn de stalen (controle) zo streng, dat er een positief geval is de eigenaars hun gehele veestapel verloren zien gaan met als extra enorme boete 's erbovenop. Dus dat is zeker uitgesloten.
Ik hoop dat er eigelijk zo snel mogelijk een systeem komt dat GH kan detecteren, dan zouden we pas eens positieve gevallen zien. De sportwereld zou er gans anders uitzien, niet alleen wielrennerij.
doctor
Mountainbiker

Post by doctor »

TITIMAN, je maakt me bang zo. Ik ga het niet meer afkuisen.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

[quote="RODONDO"]Het ging om een "steak", ik denk niet dat men in franse hotels spaanse steak zal serveren. De ploegkoks (indien men er gebruik van maakt) doen lokaal de inkopen van vlees, vis, fruit enz... Een frans rund/kalf krijgt net zoals de spaanse, belgische collega-beesten ook clen. ingespoten. De varkens massa's antibiotica. Dit is echter geen rennersvlees. Zoals het er nu naar uit begint te zien denk ik dat de eerder aangehaalde theorie van Simp erboven uit begint te steken.
Dus openingstitel van DOCTOR (hopelijk niet) toch nog actueel. :oops:[/quote]

in Frankrijk noemen ze dat een 'entrecot'. of valt ook onder een andere mooie naam bij bepaalde gerechten.
mensen hebben totaal geen besef hoe de Franse keuken in realiteit is : vuil, allesbehalve hygienisch, rommelig, etc... een schril contrast met wat je op je bord ziet liggen.
verder is er in dat Tourpeleton maar 1 !!!! vegetarier.
in het totale profpeleton is dat zelfs geen 2%.
dan heb ik het niet over veganisten, wel het soort vegetariers die alles van vlees weglaten, maar wel vis eten.
Mensen denken dat het allemaal vegetariers zijn.... dik ernaast zou ik zeggen.

een feit is, dat de hoeveelheid veel te klein is om via inspuiting/ gebruik van / bloedtransfusie met die stof in, te gaan spreken.
men moet beseffen dat het 400x ONDER de waarde ligt die Wada en UCI hanteren om positief te testen. de uitdrukking 'sporen van' is zelfs al vrij hoog gegrepen.
dit verhaal doet me trouwens ook denken aan 2 beloften in Italie die dit jaar met eenzelfde lage waarde 'gepakt' zijn, maar wel 2 jaar schorsing kregen van het CONI.. 1 had 250x minder dan de norm, de andere zelfs 600x minder , dus nog kleinere hoeveelheid dan Contador.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

@DOCTOR :
het is zelfs gisteren nog officieel bevestigd dat clembuterol NOG STEEDS bij voornamelijk veestapel word ingespoten.
de Europese wetgeving heeft daar geen verbod op, ze laat zelfs toe dat elk dier uit de veestapel met een bepaalde dosis word ingespoten. sterker nog.. het is bijna een richtlijn die ze opleggen om ziekten te beperken en de gebruiker 'gezondere' voeding te garanderen.
Wanneer er bij controles een hogere waarde is vastgesteld bij de veehouder, en vooral meerdere gevallen uit zijn veestapel hoger testen, kan hij zware sancties verwachten.
indien deze onder de norm blijft, werkt hij nog steeds volgens het boekje en is er niks aan de hand.
beetje de feiten volgen ipv direct iemand af te schieten :wink:
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Los van de steak, maar ik weet niet wat er gebeurt als je zo een vleesklomp bij het vertrek van de tour in je valies steekt om die 21 dagen later op te bakken. #-o
Volgend mij heb je dan wel meer binnen dan alleen maar groeihormoon :P

Streets
Post Reply