De Sisse is normaal ook vanaf zondag terug van de partijflaming_jakke wrote:Ik was hetzelfde van zin maar ze hebben me net gebeld voor een stuk taart te gaan eten bij m'n opa voor z'n verjaardag. Zaterdag ben ik alleszins van de partij maar zondag is maw nog in beraadEagle Stijn wrote:Ik zie de 75km zitten![]()
Misschien zondag nog 45km in Waasmunster
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Eagle Stijn wrote:De Sisse is normaal ook vanaf zondag terug van de partijflaming_jakke wrote:Ik was hetzelfde van zin maar ze hebben me net gebeld voor een stuk taart te gaan eten bij m'n opa voor z'n verjaardag. Zaterdag ben ik alleszins van de partij maar zondag is maw nog in beraadEagle Stijn wrote:Ik zie de 75km zitten![]()
Misschien zondag nog 45km in Waasmunster
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Awel, ik kan enkel op zatermiddag, want ik ben tot 12u van wacht dus als ge zou gaan laat maar iet wetenlaagvlieger wrote:Als ik zaterdag ga rijden in Moerbeke zal het pas na de middag zijn.(ALS)
In Brakel is het ook zaterdag hé,zal ook wel de moeite zijn.
Zondag zekers ergens een ritje rijden ze, missch ninove.
Missch tot ergens aan een inschrijvingstafel hé mannen.
Aja, btw ik heb wel mijnen Giant HT verkocht en diene 29er HT komt in de plaats daarvan
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
@Kristof zojuist mijn ma aan de telefoon gehad en die zouden zaterdagmiddag langskomen bij ons thuis dusja,denk da het toch niet zal lukken op zaterdag dan.
Moesten de plannen veranderen laat ik zeker iets weten ze. grtz
Moesten de plannen veranderen laat ik zeker iets weten ze. grtz
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
- flaming_jakke
- Mountainbiker
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Om 7u45 aan de Lidl in Grembergen danTimDC wrote:Aan Bierland? Dat is dan wel de verkeerde richting, Moerbeke ligt toch tegen Wachtebeke?Eagle Stijn wrote:Zaterdag 07u45 aan Bierland?
Zouden we dan niet beter afspreken aan de Lidl in Grembergen