Zo 03/10/2010 Zwevezele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
boatje
Mountainbiker

Zo 03/10/2010 Zwevezele

Post by boatje »

4de hillestamperstocht Zwevezele 29/09/2010
boatje
Mountainbiker

hillestamperstocht

Post by boatje »

Ook dit jaar bieden wij u een toertocht met een hoog gehalte offroadstroken, bijna allemaal op Zwevezeels grondgebied.
We hebben heel wat privédomeinen die voor de hillestampers éénmalig worden opengesteld.
Zoals vorig jaar mogen we dezelfde domeinen gebruiken, wat wel uniek is meer vrijheid in de lakebossen dit jaar.
U kunt kiezen tussen de 30-40 en 55 km met een tweetal uitgebreide bevoorradingen.
De inschrijvingen zijn vanaf 8u tot 11u in de basisschool DE HORIZON St-Jozefstraat 7 8750 Zwevezele (hille).
De prijzen voor leden 2€ en niet-leden 3.5€ , nadien krijg je een gratis hot-dog die je in onze bar kan vertoeven.
Diegene die geen fiets hebben is er de mogelijkheid om er één te huren maar de reservatie is verplicht. Het nummer is 051/656688.
We hebben een systeem gevonden voor onze bike-wash waar de dit jaar geen leidingswater gebruiken, zo dragen we ons steentje bij voor het milieu.
Alsook kan je genieten van onze warme douches voor dames en heren.
Mocht u nog twijfelen kijk dan eens op de forum van vorig jaar en u zal direct zin hebben om onze tocht te verkennen.
Hopend zien we u op zondag 3 oktober '10.
De Hillestampers
Terre
Mountainbiker

Post by Terre »

Heeft er iemand een parcoursbeschrijving?
Ik kom met de bike van thuis maar tot aan de start is me iets te ver (~33km). Misschien dat ik ergens dichter bij huis kan inpikken op het parcours?
Alvast bedankt.
hillestamper
Mountainbiker

Post by hillestamper »

Beste Terre,

Mag ik vragen waar je woont? Dan kan ik de dichtsbijzijnde plek doorgeven waar je kan starten.

Hillestamper 1
Terre
Mountainbiker

Post by Terre »

Ik kom van De Haan, normaalgezien via Jabbeke, Zedelgem,...
Thanks!
hillestamper
Mountainbiker

Post by hillestamper »

Goedeavond Terre,

Daar onze tt zich vooral op Zwevezeels grondgebied bevindt wil ik u toch aanraden in te schrijven op onze startplaats aan de kerk op de Hille te Zwevezele. Anders is het dichtsbijzijnde waar je kan inpikken in Ruddervoorde op slechts 4 km van de Hille. Daar wordt de baan Brugge-Kortrijk 2x overgestoken.

Vriendelijke groeten
Terre
Mountainbiker

Post by Terre »

Dan kan ik idd beter naar de start rijden, is ook makkelijker om af te spreken met m'n maten. Ondertussen eens de route ge-finetuned en ik kom op 31,5km. Zal wel lukken... 8) Bedankt voor de moeite!
hillestamper
Mountainbiker

Post by hillestamper »

Kan iemand ons helpen het icoontje van het forum voor onze datum te zetten op de kalender??

We hebben er geen idee meer van hoe we dit moeten oplossen.

Dank bij voorbaat.
rikik
Mountainbiker

zo 03/10/2010 VTT hillestampers zwevezele

Post by rikik »

pas het onderwerp aan

hopelijk veel volk op jullie leuke rit (zoals ieder jaar)

groeten ct la vadrouille
rikik
Mountainbiker

Post by rikik »

boatje(auteur) zal moeten het onderwerp wijzigen

veel succes en veel volk op jullie rit

mvg
ct la vadrouille
Post Reply