Za 25/09/2010 Steenhuize

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Musti
Mountainbiker

Post by Musti »

Gisteren pijltjes gecontroleerd op de 47 km. Hier en daar eentje dat wat weggedraaid was door de wind opnieuw rechtgehangen en twee pijltje die vakkundig (weggeknipt) verwijderd waren opnieuw gehangen.

En gezwommen natuurlijk (met zijn momenten had het iets van zo'n waterpretpark als je in volle vaart door de beek naar beneden reed), maar al bij al viel het nog mee om overal te rijden. Het was niet te koud, dus ik heb me ook buiten al eens onder de 'douche' gezet.

Jammer van het weer, want ik vond dat onze parcoursbouwer zeer zijn best had gedaan om een schitterend off-road tochtje te voorzien
B.ART
Mountainbiker

vraagje ?

Post by B.ART »

kan iemand mij zeggen welk merk sportkledij in de sportzaal aanwezig was ? ben het vergeten ?
al bedankt hé :drunk:
flipo99
Mountainbiker

Re: vraagje ?

Post by flipo99 »

B.ART wrote:kan iemand mij zeggen welk merk sportkledij in de sportzaal aanwezig was ? ben het vergeten ?
al bedankt hé :drunk:
www.etixx.be/
B.ART
Mountainbiker

Post by B.ART »

vriendelijk bedankt hé
grrzz Bart :-D
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Met een beetje vertraging toch nog héél erg bedankt aan de bijna 1600 deelnemers! Zaterdag zijn er +/- 1250 gekomen, zondag door het héél slechte weer spijtig genoeg maar een goeie 300.

Het is heel erg leuk om de positieve reacties hier te lezen en ik ga die dan ook zeker doorgeven aan het bestuur, die er hard voor gewerkt hebben om alles een gans weekend draaiende te houden!

@ Strammer Max: paadjes tussen weides zijn in onze streek vrij moeilijk te vermijden. Het is vaak dat of weg en ja, we zijn mountainbikers dus is de keuze rap gemaakt he :wink:

@ marie 66: ik heb jouw foto's ook eens bekeken; jij kruipt precies wel overal in of op om foto's te kunnen nemen, tot op de zolder van een vervallen boerderijtje :P Maar ik vind dat wel leuk om zien, ben zelf voor mijn thesis bezig met een renovatieproject van een oude school/boerderij, dus heb ik wel een beetje een fascinatie voor oude gebouwen...

@ MC Johan & Staf: met plezier hoor, dat rijstpapje!

Ook altijd leuk als er aan de inschrijving plots een "gij zijt Haaike zeker" te horen is; op die manier toch weer op een paar forumnamen een gezicht kunnen plakken.

Ik heb zelf zaterdag eerst geholpen aan de inschrijvingen, de scanning en de rijstpap; beetje inspringen waar nodig. Daarna ook nog gestart voor de 37km om het parcours al eens extra te controleren voor zondag, al was het blijkbaar toch weer nodig om zondagmorgen nog eens extra te gaan als ik het zo bij Musti lees. Vraag mij af waarom sommige mensen het toch steeds maar weer nodig vinden om pijlen weg te halen #-o
Ik vond het zelf een heel mooi ritje, bij ons was het nog geen waterpretpark, maar toch wel al goed vuil. Dan ook nog een paar goeie regenvlagen in onze nek gekregen, het was direct duidelijk dat het winterseizoen start...
Aangezien we dit jaar geen wintertocht organiseren in november, hoop ik jullie te zien in mei op onze "Trofee de Muur"!
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Nog een paar nieuwe foto's van Chris toegevoegd van de kids (op één foto na van een gewone rijder), te vinden op: http://picasaweb.google.com/HaaikeP/OFW ... otoSChris#

Net zoals de andere foto's bij ons te verkrijgen (zie uitleg hierboven of in de rechterkolom).
BULL150
Mountainbiker

Post by BULL150 »

ne gewone rijder zou ik die nu precies niet noemen hoor Haaike :wink: :wink:

Bedankt voor de foto's !!!
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

BULL150 wrote:ne gewone rijder zou ik die nu precies niet noemen hoor Haaike :wink: :wink:

Waarschijnlijk kom ik nu een beetje dom over, maar ik ken hem niet :oops: :-) Ik dacht wel al dat het iemand bekender zou zijn, want anders zou Chris bij 4 kidsfoto's niet ook plots één volwassene zetten, ma bon, ik bedoelde met "gewone" vooral "geen jongere" :wink:

Straks (of ten laatste morgen) volgt trouwens nog de laatste reeks foto's.
bull001
Mountainbiker

Post by bull001 »

Haaike wrote:
BULL150 wrote:ne gewone rijder zou ik die nu precies niet noemen hoor Haaike :wink: :wink:

Waarschijnlijk kom ik nu een beetje dom over, maar ik ken hem niet :oops: :-) Ik dacht wel al dat het iemand bekender zou zijn, want anders zou Chris bij 4 kidsfoto's niet ook plots één volwassene zetten, ma bon, ik bedoelde met "gewone" vooral "geen jongere" :wink:

Straks (of ten laatste morgen) volgt trouwens nog de laatste reeks foto's.

dit is wel james vandenbroucke!!!!
BULL150
Mountainbiker

Post by BULL150 »

idd Bull001, James VDB =D> =D>
Image
Post Reply