Dan ben ik nog altijd geinteresseerd in een ticket voor de marathon op vrijdag ! Niemand ?C-Man wrote:Dat hoeft niet, je geeft enkel je bevestigingen en je doktersattest.
Roc d'Azur 2010 : 7 tot 10 oktober
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
driesmuylle
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 12 / Trek 8500 08 / Specialized Tarmac 09
Post by driesmuylle »
ter info, het weer + voorspelling voor 10d
http://www.zoover.be/frankrijk/provence ... rejus/weer
droog, bewolkt en 22°C
droog, bewolkt en 22°C
- Simpson
- Mountainbiker
Ticket Marathon
Ik heb nog een ticket voor de marathon voor vrijdag . Normaal gezien verkopen we dat daar , maar indien ik er iemand van hier mee kan voorthelpen mag ie een pb sturen . Die kan 't dan donderdag ginds op komen pikken .
Beste MTB collega's,
omwille van een hardnekkige schouderblessure zijn de inschrijvingen van mijn vrouw te koop. Via de site kan je de inschrijving controleren. Het betreft :
10 Roc Dames
04 Roc Masters (uitverkocht)
02 Rando Subaru Roc
Ze is ingeschreven onder Cauwels Sandra. We zijn rond de Roc een 10-tal dagen terplaatse op camping Les Acacias in Fréjus. Ikzelf rij natuurlijk wel nog .
We hebben 90 euro betaald voor dit pakket en zouden graag een stukje gerecupereerd zien van dit inschrijvingsgeld. Elk bod zal in overweging genomen worden. Reacties op wouter.degrave@belgacom.net
Mvg,
Wouter
omwille van een hardnekkige schouderblessure zijn de inschrijvingen van mijn vrouw te koop. Via de site kan je de inschrijving controleren. Het betreft :
10 Roc Dames
04 Roc Masters (uitverkocht)
02 Rando Subaru Roc
Ze is ingeschreven onder Cauwels Sandra. We zijn rond de Roc een 10-tal dagen terplaatse op camping Les Acacias in Fréjus. Ikzelf rij natuurlijk wel nog .
We hebben 90 euro betaald voor dit pakket en zouden graag een stukje gerecupereerd zien van dit inschrijvingsgeld. Elk bod zal in overweging genomen worden. Reacties op wouter.degrave@belgacom.net
Mvg,
Wouter
Mag toch een beetje warmer zijn voor een terraske ze!uncle sam wrote:ter info, het weer + voorspelling voor 10d
droog, bewolkt en 22°C
Na mijn val in Bouillon zal deelnemen er dit jaar niet bijhoren!
Maar de Roc is gewoon de ideale afsluiter van het mtb-seizoen die ik voor geen geld zou willen missen!
22° is wel ok want het zijn temperaturen in de schaduw. Zet ma zeker dat ge u terraske kunt doenTimpie wrote:uncle sam wrote:ter info, het weer + voorspelling voor 10d
droog, bewolkt en 22°C
door een aanhoudende rug pijn is er een ticket vrij voor de drie dagen.
vrijdag marathon: nr 6803
start in 2de startbox 1ste golf.
zaterdag toertocht: nr 12896
zondag de roc: nr 4070
indien interrese te bellen naar 0032.478.36.75.88. (Sofie Renier)
mogelijkheid van overnachting indien gewenst.
door een aanhoudende rug pijn is er een ticket vrij voor de drie dagen.
vrijdag marathon: nr 6803
start in 2de startbox 1ste golf.
zaterdag toertocht: nr 12896
zondag de roc: nr 4070
indien interrese te bellen naar 0032.478.36.75.88. (Sofie Renier)
mogelijkheid van overnachting indien gewenst.
Re: Ticketjes
als je echt mee wil, gewoon doen. Er is niks links aan.Signer wrote:Zekere voor onzekere nemen en braaf thuisblijven.
![]()
![]()
![]()
Was al met iemand afgesproken om zijn tickets over te kopen doch vind het een beetje te linke boel.![]()
![]()
Zal me daarom vroeg inschrijven voor next year![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
S6 aan allen die hem rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan al enkele jaren maar door de aanhoudende rug problemen an men vriendin niet mee.
Maar 2vrienden die gaan wel waar we een app mee hebben gehuurd.
Dus graag willen a van da eene ticket af.