niks gemist.....saiko wrote:een knappe aan de bevoorading, voor de rest niks gemist als ge niet van wandelen houdt
modder, slib, slijk, bagger, dras, drek, pratsch, zeik nat worden en ... o ja MODDER
Post by hellsbells »
niks gemist.....saiko wrote:een knappe aan de bevoorading, voor de rest niks gemist als ge niet van wandelen houdt
het parkoers is idd iets wat verandert ten opzichte van andere jaren . Vond em zelf ook veel minder maar dat had zeker ook met de weersomstandigheden te maken . Op het einde nog hard onderuit gegaan op een rotonde .... Beton kan toch hard zijn he ... ppffBASSMAN wrote:Allé man,is het parkoer dan veranderd.Vond het vorigjaar een prachtige rit.
Véél beterschap vanwege het hele nightbikersteam.Remmenlos wrote:het parkoers is idd iets wat verandert ten opzichte van andere jaren . Vond em zelf ook veel minder maar dat had zeker ook met de weersomstandigheden te maken . Op het einde nog hard onderuit gegaan op een rotonde .... Beton kan toch hard zijn he ... ppffBASSMAN wrote:Allé man,is het parkoer dan veranderd.Vond het vorigjaar een prachtige rit.
Bron; http://www.wtcgrensland.nl/Bulls XT wrote:heel op het begin zijn foto's gemaakt waar kan ik deze terugvinden? wie kan me helpen!!!
Aangezien ik geen reactie kreeg en ik al vermoedde dat het daar een "vettig boeltje" zou worden dus maar voor lommel gekozen,en als ik dit hier lees blijkbaar een goede keuze gemaakt!MX DUDE wrote:Als het niet teveel gaat regenen de volgende dagen wil ik deze ook wel eens komen rijden...
Wat voor ondergrond is't daar eigenlijk???