Power balance

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

_alain_ wrote:@hierboven,
je vergeet 1 belangrijk detail:
<insert naam> draagt het ook ;)
Haha ja... :-) Niet meteen aan gedacht maar dat zal inderdaad ook een rol spelen.
Silverbol
Mountainbiker

Post by Silverbol »

Livestrong is een hype ja maar je steunt er wel iets mee en niet zoals gezegd de zaken van een BENDE OPLICHTERS . En livestrong bandje koste 1dollar en geen 40 euro's .
Da die kine van westerlo er ook in gelooft en da ook nog op tv komt verkondigen is een schande kerel direkt ontslaan #-o .
Je ziet bij die eerste test al duidelijk dat hij eerst naar buiten trekt en dan met die plastieke brol aan naar binnen duwt .

Wie da koopt is goed zot ook al is het alleen maar voor het bijgeloof ge moet al goed stoem zijn om daar voor 40euro neer te tellen .
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Silverbol wrote:Livestrong is een hype ja maar je steunt er wel iets mee en niet zoals gezegd de zaken van een BENDE OPLICHTERS . En livestrong bandje koste 1dollar en geen 40 euro's .
Da die kine van westerlo er ook in gelooft en da ook nog op tv komt verkondigen is een schande kerel direkt ontslaan #-o .
Je ziet bij die eerste test al duidelijk dat hij eerst naar buiten trekt en dan met die plastieke brol aan naar binnen duwt .

Wie da koopt is goed zot ook al is het alleen maar voor het bijgeloof ge moet al goed stoem zijn om daar voor 40euro neer te tellen .
+1098822721
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

Michilio wrote:
native instinct wrote:Ik denk dat het belangrijkste is dat de mensen die erin geloven wel degelijk echt een beter evenwicht enz..... hebben hoor.
En ja ongelovigen dit is realiteit =D>
Maar ja er zullen altijd ongelovigen en gelovigen zijn.
Er zijn ook mensen die geloven dat de politiekers ons niet bestelen ook he.
Dan ben ik liever op mijn manier wat naief :roll:
Hoe kan je er nu ondertussen nog in geloven als het al 1000000X achterhaald is? Ik kan aannemen dat het bandje je in het begin een beter evenwichtsgevoel gaf (placebo effect). Maar dat effect gaat toch onmiddelijk weg wanneer je hoort dat het oplichterij is? Dus wat heb je in godsnaam nu nog aan zo'n onbenullig ding?
Zei de man die alles weet :roll:
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

native instinct wrote:
Michilio wrote:
native instinct wrote:Ik denk dat het belangrijkste is dat de mensen die erin geloven wel degelijk echt een beter evenwicht enz..... hebben hoor.
En ja ongelovigen dit is realiteit =D>
Maar ja er zullen altijd ongelovigen en gelovigen zijn.
Er zijn ook mensen die geloven dat de politiekers ons niet bestelen ook he.
Dan ben ik liever op mijn manier wat naief :roll:
Hoe kan je er nu ondertussen nog in geloven als het al 1000000X achterhaald is? Ik kan aannemen dat het bandje je in het begin een beter evenwichtsgevoel gaf (placebo effect). Maar dat effect gaat toch onmiddelijk weg wanneer je hoort dat het oplichterij is? Dus wat heb je in godsnaam nu nog aan zo'n onbenullig ding?
Zei de man die alles weet :roll:
:-)

Ik weet verre van alles. Maar in tegenstelling tot u heb ik geen oogkleppen opstaan en heb ik o.a. het filmpje van volt gezien (waarvan de link in deze topic staat). En als je dat filmpje niet wil geloven moet je maar eens het medium google gebruiken om te achterhalen of je 40 euro weggegooid hebt ofniet.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

er is reeds een link gepost, waar ze in een filmpje alles uit de doeken doen van hoe het werkt, en hoe groot de larie errond wel is, hoe mensen letterlijk bedot worden voor door een zeer simpel gegeven.
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

het schijnt dat dit bandje* nog veel beter is dan de power balance: je bent er volledig mee in balans, het werkt bovendien zowel voor gelovigen als voor ongelovigen, je moet er maw niet in geloven opdat het je in een perfecte balans** zou brengen

http://tinyurl.com/yfbmnan

*aan te brengen rond de hals
**kan een beetje knellen
Davodin
Mountainbiker

Post by Davodin »

ik geef les aan topsportleerlingen
en het aantal van die 'domme' bandjes neemt toe, zeker bij de voetballers

goeie merchandising!!

mijn mening over topsport voetbal hou ik voor mij, maar wordt hierdoor o.a. sterk bevestigd
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

Ik heb al spijt dat ik dit topic gestart ben #-o
Het is nog maar eens bewezen dat er hier veel kastaars zitten die denken van het warm water uitgevonden te hebben.
Ik heb in geen enkele van mijn posts geclaimd dat dit spulletje effectief werkt ( zie eerste post )
Ik vroeg gewoon jullie mening maar ik heb niet gevraagd om mij uit te maken voor onozelaar of iemand met oogkleppen, naieveling or whatever. :evil:
Mods sluit da spel hier maar voor er nog eenen zijn mening zegt die denkt de wijsheid in pacht te hebben
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

native instinct wrote:Ik heb al spijt dat ik dit topic gestart ben #-o
Het is nog maar eens bewezen dat er hier veel kastaars zitten die denken van het warm water uitgevonden te hebben.
Ik heb in geen enkele van mijn posts geclaimd dat dit spulletje effectief werkt ( zie eerste post )
Ik vroeg gewoon jullie mening maar ik heb niet gevraagd om mij uit te maken voor onozelaar of iemand met oogkleppen, naieveling or whatever. :evil:
Mods sluit da spel hier maar voor er nog eenen zijn mening zegt die denkt de wijsheid in pacht te hebben
Rustig jongen, dit is een forum en iedereen heeft een mening. Als je dit niet kunt verdragen, blijf je beter hier weg!
Post Reply