Zo 26/09/2010 Stein (NL)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hellsbells
Mountainbiker

Post by hellsbells »

saiko wrote:een knappe aan de bevoorading, voor de rest niks gemist als ge niet van wandelen houdt
niks gemist.....

modder, slib, slijk, bagger, dras, drek, pratsch, zeik nat worden en ... o ja MODDER
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

BASSMAN wrote:Allé man,is het parkoer dan veranderd.Vond het vorigjaar een prachtige rit.
het parkoers is idd iets wat verandert ten opzichte van andere jaren . Vond em zelf ook veel minder maar dat had zeker ook met de weersomstandigheden te maken . Op het einde nog hard onderuit gegaan op een rotonde .... Beton kan toch hard zijn he ... ppff #-o
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Remmenlos wrote:
BASSMAN wrote:Allé man,is het parkoer dan veranderd.Vond het vorigjaar een prachtige rit.
het parkoers is idd iets wat verandert ten opzichte van andere jaren . Vond em zelf ook veel minder maar dat had zeker ook met de weersomstandigheden te maken . Op het einde nog hard onderuit gegaan op een rotonde .... Beton kan toch hard zijn he ... ppff #-o
Véél beterschap vanwege het hele nightbikersteam.
Bulls XT
Mountainbiker

Post by Bulls XT »

heel op het begin zijn foto's gemaakt waar kan ik deze terugvinden? wie kan me helpen!!!
axirally
Mountainbiker

Post by axirally »

Bulls XT wrote:heel op het begin zijn foto's gemaakt waar kan ik deze terugvinden? wie kan me helpen!!!
Bron; http://www.wtcgrensland.nl/
Vanwege een misverstand zijn enkel foto's gemaakt bij de startplaats. Gelukkig zijn de meeste deelnemers vastgelegd en zullen de foto's binnen enkele dagen worden gepubliceerd. Veel kijkgenot en tot het volgend jaar!!!!!
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

MX DUDE wrote:Als het niet teveel gaat regenen de volgende dagen wil ik deze ook wel eens komen rijden...
Wat voor ondergrond is't daar eigenlijk??? :-k
Aangezien ik geen reactie kreeg en ik al vermoedde dat het daar een "vettig boeltje" zou worden dus maar voor lommel gekozen,en als ik dit hier lees blijkbaar een goede keuze gemaakt! :-D
Post Reply