Gisteren groen-blauw- rood gereden
+ mooie streek
+ trapjes naar beneden
+ hole wegen
+ leuke klimmetjes
- bepijling is onvolledig vaak op de GPS moeten kijken
- groen is minder (opwarming)
kom hier zeker nog terug
Rotselaar - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- jokkestoemp
- Mountainbiker
Post by jokkestoemp »
ja maar je mag er eigenlijk nog niet over staan nog hekken aan de voor en achterkantExtrajos wrote:Ter info: er ligt een nieuwe brug intussen.
- klane shortwood
- Mountainbiker
Post by klane shortwood »
het enige minpunt over deze route is de route zelf. ik snap begot ni hoe men over het onnozelste parcours van tussen leuven en lummen 14 bladen vol gezeverd krijgt op dees forum,dat is het enige minpunt aan deze route...de bepijling
bloso rotselaar is inderdaad uitdagend... ...op ne koersvelo
Goh, hier ben ik het niet mee eens... Het is een goede route ter kennismaking met de streek.
En ik denk dat dat het idee is van de bloso routes... Als je verkocht geraakt aan de streek kan je de wat meer advanced paden gaan opzoeken.
Op en rond de wijngaardberg en middenberg zijn tal van interessante tracks
En ik denk dat dat het idee is van de bloso routes... Als je verkocht geraakt aan de streek kan je de wat meer advanced paden gaan opzoeken.
Op en rond de wijngaardberg en middenberg zijn tal van interessante tracks
-
shadowdweller
- Mountainbiker
Post by shadowdweller »
'k heb deze 2 weken geleden nog gereden (blauw en rood)
Zonder GPS zijn ze volgens mij niet meer te rijden
Zelfs met gps met de tracks van de bloso website meerdere keren verkeerd gereden op de rode route. mede omdat er nog een rode route van Aarschot in de buurt loopt wat voor de nodige verwarring zorgt...
Blauw is met gps perfect te doen.
Zonder GPS zijn ze volgens mij niet meer te rijden
Zelfs met gps met de tracks van de bloso website meerdere keren verkeerd gereden op de rode route. mede omdat er nog een rode route van Aarschot in de buurt loopt wat voor de nodige verwarring zorgt...
Blauw is met gps perfect te doen.