Het was wel degelijk onderweg.Ik denk dat het van iemand was die pech gehad heeft en hem afgezet en vergeten heeft hij ging op een paaltje een beetje voor klein zwitserlandRock Rider wrote:hmm, ergens onderweg toch nie? Dan moet die kerel zijn hoofd ergens verloren zijn ook, anders voelt ge da toch?filiberke wrote:Deze middag de 45km gereden en een helm gevonden,als er iemand zijne helm kwijt is kan gij die teugkrijgen bij mij.![]()
Za 25/09/2010 Ingelmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- tloperke
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)
Gisteren ook gestart rond 8u15 voor de 45 km. Voor mij was alles picobello in orde. Ik denk dat de organsatoren na de start zeer snel de problemen met de pijltjes hebben opgelost.
Vanmorgen was ik van plan om opnieuw de 45 km te rijden. Eerst met de BB een ontbijtje verorberd in Aviflora om dan de bike op te pikken. Echter, bij mijn thuiskomst viel er weeral nattigheid uit de lucht en dan maar de loopschoenen aangetrokken voor 10 km. Daarbij heb ik een deel van het parcours afgelegd en er was opnieuw weinig volk. Op de akkers zag ik ook enorme plassen water en snelstromende beekjes. Wat een verschil met zaterdag ! Soentjes bende heeft pech gehad met het weer. Jammer, want die mannen verdienen meer en beter.
Ik vrees dat de winter begonnen is...
Vanmorgen was ik van plan om opnieuw de 45 km te rijden. Eerst met de BB een ontbijtje verorberd in Aviflora om dan de bike op te pikken. Echter, bij mijn thuiskomst viel er weeral nattigheid uit de lucht en dan maar de loopschoenen aangetrokken voor 10 km. Daarbij heb ik een deel van het parcours afgelegd en er was opnieuw weinig volk. Op de akkers zag ik ook enorme plassen water en snelstromende beekjes. Wat een verschil met zaterdag ! Soentjes bende heeft pech gehad met het weer. Jammer, want die mannen verdienen meer en beter.
Ik vrees dat de winter begonnen is...
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Zaterdagmiddag vertrokken met twee andere bikers. Het plan voor de 60 werd na een hagelbui al snel omgezet in 45. Ook vastgesteld dat de singletracks met beginnende modder niet echt te doen zijn als je nog zomerbanden opliggen hebt
't was volop laat je glijden in Klein Zwitersland en Ooigem-bos waar ik zelfs voor het eerst tegen dek ging.
Wijselijk besloten het kleine speelbosje na Ooigem-bos en het crossparcrous links te laten liggen. Op het laatst wat veel baan, maar dat is altijd zo hier.
Heel weinig volk, hoorde zaterdag iets van een 380 deelnemers en verwacht vandaag geen recordopkomst. Het mottige weer zal zeker meegespeeld hebben, alsook de concurrentie. Doordat de VBR-kalender dit winterseizoen een week naar achteren opgeschoven is, krijgen de tochten van de VBR en WBV met andere 'concurrentie' te maken. Voor Ingelmunster zal de TT in het nabijgelegen Vichte zeker in het nadeel gespeeld hebben.
Op zich niet veel problemen gehad met de bepijling, maar ken het parcours toch redelijk al daar. Splitsing viel niet echt. Bevoorrading OK, maar bij regenweer is een buitenbevoorrading toch niet echt aan te raden. Douches warm en deugddoend en après was ook in orde.
Wijselijk besloten het kleine speelbosje na Ooigem-bos en het crossparcrous links te laten liggen. Op het laatst wat veel baan, maar dat is altijd zo hier.
Heel weinig volk, hoorde zaterdag iets van een 380 deelnemers en verwacht vandaag geen recordopkomst. Het mottige weer zal zeker meegespeeld hebben, alsook de concurrentie. Doordat de VBR-kalender dit winterseizoen een week naar achteren opgeschoven is, krijgen de tochten van de VBR en WBV met andere 'concurrentie' te maken. Voor Ingelmunster zal de TT in het nabijgelegen Vichte zeker in het nadeel gespeeld hebben.
Op zich niet veel problemen gehad met de bepijling, maar ken het parcours toch redelijk al daar. Splitsing viel niet echt. Bevoorrading OK, maar bij regenweer is een buitenbevoorrading toch niet echt aan te raden. Douches warm en deugddoend en après was ook in orde.
- happy moose
- Mountainbiker
Post by happy moose »
Een paar uurkes geleden gestart in Ingelmunster.
Ik was van plan de 45 te doen maar dat werden er toch 30, deels vanwege het weer maar vooral om dat ik vandaag alleen reed.
Ik heb mij geamuseerd, op veel plekken echt wel veel modder vandaag maarja, dat hoort erbij. Het heeft gelukkig opgeklaard tijdens de tocht.
Qua bepijling heb ik geen moeilijkheden gehad, de pijltjes waren soms wat raar geplaatst maar ik heb zonder problemen de tocht kunnen afwerken.
Hopelijk valt het weer beter mee volgend jaar
Ik was van plan de 45 te doen maar dat werden er toch 30, deels vanwege het weer maar vooral om dat ik vandaag alleen reed.
Ik heb mij geamuseerd, op veel plekken echt wel veel modder vandaag maarja, dat hoort erbij. Het heeft gelukkig opgeklaard tijdens de tocht.
Qua bepijling heb ik geen moeilijkheden gehad, de pijltjes waren soms wat raar geplaatst maar ik heb zonder problemen de tocht kunnen afwerken.
Hopelijk valt het weer beter mee volgend jaar
- horny devil
- Mountainbiker
Post by horny devil »
Vandage gestart met goeie moed voor de 60 km
maar aan de eerste controle bleek al dat de remblokjes al meer dan halverwege waren
zo hebben we besloten om er toch maar 45km van te maken.
mooi parcour maar ik had nog verkeerde banden op men fiets
dus werd het schuiven van je welste
toch veel lol gehad.Aan allen die afwezig waren
ze hadden ongelijk .Na 8u niet veel regen merr gehad.Zeker tot volgend jaar 
- slappetieze2
- Mountainbiker
Post by slappetieze2 »
kwas al na 1km gedoucht dan toch maar voor de 45km gekozen .
Na de eerste bv. een voetbadje en dan richting Ooigembos en
crossparcours . Daar waren er van die pipoos
nodig vonden om met de quad ( zo een dom 4wielertje ) op het parcour
een beetje naar de kl
De bepeiling was
Tot volgend jaar .
GR. SL.T.2.
Na de regen van van deze nacht en morgen, besloten om niet te vertrekken. Een blik op mijnen oprit vertelde me dat duikuitrusting meer aangewezen zou zijn dan fietskledij.
Moedeloos de rozijnen uit mijn boterkoeken gepeuterd. Twerd ook een strijd met mezelf, maar op ander terrein.
Tzal voor volgend jaar zijn.
grtn,
nonkel T
Moedeloos de rozijnen uit mijn boterkoeken gepeuterd. Twerd ook een strijd met mezelf, maar op ander terrein.
Tzal voor volgend jaar zijn.
grtn,
nonkel T
de grysperres reden vandaag in verschillende regio's. Ik Laurens en tbakkerke kozen voor Ingelmunster. Omdat Ingelmunster maar een 13km van Roeselare ligt met de fiets naar de start gereden. Geen bakkerke en Laurens gezien. En de telefoon namen ze niet op. Dus alleen op pad! Het eerste off road stukje gaf ons al een voorsmaakje 99% mocht daar al afstappen. Als opwarmerke kon dat tellen. Een klein vlaagje op mn dak gekregen maar nadien kwam de zon erdoor. Alle stukjes waren te rijden al bleef het voor en achterwiel niet altijd het gekozen traject te volgen. Maar das goed voor den techniek. Klein zwitserland zat er niet in; waarschijnlijk er uit gehaald vanwege de zware regenval dezelfde nacht. Toch genoten van ooigembos en crossparcours dat volgens het natte weer er goed bijlag. Nergens een voetje aan de grond moeten zetten daar. Kortom, den dezen heeft zich kunnen uitleven in tlslijk en in de zon. Ik had maar 55km parcours op de teller. Ergens verkeerd gereden ? Samen met een paar brigantbikers eentje gedronken en dan weer naar huis (met de wind op kop)
AVG tocht 20.2
afst 13+55+13=81km
proficiat gasten

AVG tocht 20.2
afst 13+55+13=81km
proficiat gasten
Last edited by tram4 on Sun 26 Sep 2010 15:47, edited 1 time in total.