Zo 19/09/2010 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
joeke
Mountainbiker

Post by joeke »

jaro wrote:@ de organisatie,

Ik weet niet of jullie het weten, maar op de Naamsesteenweg aan de brug staat nog altijd een gevaarbord. Ergens staat ook nog een pijl in den bos, zou hem meepakken maar ziet dat ze mij in den bak steken voor diefstal. :wink:
Bedankt voor de info.
Ik zal eens gaan kijken.
Afgelopen maandag had ik nochtans alle trajecten afgereden om te zien of er nog pijlen hingen. Kan je me +/- omschrijven waar die pijl nog hangt?

Aan de personen die zich gekwetst hebben, wens ik ze bij deze nog een spoedig herstel te wensen.

Groetjes,

Joeke
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Ik zal morgenvroeg nog eens gaan zien en de pijl meebrengen.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

@ joeke

Dat bord aan de brug is nu weg, maar ik ben nog 2 van die borden tegengekomen vandaag, ook op de Naamsesteenweg.

Voorbij de brug richting Blanden hangen nog 2 zulke borden aan de linkerkant. Het is waar links die asfaltweg uitkomt op de Naamsestwg. en je bij oversteken het bos ingaat om beetje verder links naar Vaalbeek te rijden. (wa nen uitleg )

Zijn die borden misschien ook van jouw ?

Die pijl zal voor een andere keer zijn, was daarstraks een beetje te nat.
joeke
Mountainbiker

Post by joeke »

Oei, oei,

Ik moest die zondagavond al ophalen. Het was op het einde van mijn dagtaak. En maar niets meer zien. De rolluiken waren zo te zien goed af.
Vrijdagavond dat bord aan de brug gaan ophalen.
Ik ben daarbij de 2de plaats voorbij gereden. Wel in de andere richting, maar dus ook niet gezien.

Bedankt voor de tips en hopelijk blijft er niet veel meer achter.

Groetjes,

Joeke
Post Reply