Za 25/09/2010 Ingelmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
den tocht is ne week eerder dan andere jaren,wellicht geen goeie zet ,krijgen nu veel concurentie van andere tochten en voor den eerste keer slecht weer
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
hmm, ergens onderweg toch nie? Dan moet die kerel zijn hoofd ergens verloren zijn ook, anders voelt ge da toch?filiberke wrote:Deze middag de 45km gereden en een helm gevonden,als er iemand zijne helm kwijt is kan gij die teugkrijgen bij mij.![]()
Sorry, maar ik begrijp niet waarom U terug naar huis gaat omdat er maar 3 bikers zijn aan de inschrijvingstafel op een kwartier tijd!!
Ik ga biken om mezelf te amuseren en niet om in colonne te kunnen rijden. Al is er slechts 1 starter voor mij, dan start ik omdat ik daar wil rijden!! Jammer voor de organisatoren, want mijns inziens doet iedereen zijn uiterste best om er iets moois van te maken!!!
Gelukkig zijn er nog zoveel goede en brave zielen om ervoor te zorgen dat we wekelijks onze geliefkoosde hobby kunnen uitoefenen!!
Bedankt hiervoor

Ik ga biken om mezelf te amuseren en niet om in colonne te kunnen rijden. Al is er slechts 1 starter voor mij, dan start ik omdat ik daar wil rijden!! Jammer voor de organisatoren, want mijns inziens doet iedereen zijn uiterste best om er iets moois van te maken!!!
Gelukkig zijn er nog zoveel goede en brave zielen om ervoor te zorgen dat we wekelijks onze geliefkoosde hobby kunnen uitoefenen!!
Bedankt hiervoor
- happy moose
- Mountainbiker
Post by happy moose »
Aangezien Ingelmunster naast mijn deur ligt, ga ik hier morgen ook van start. Hopelijk blijft de regen uit tot 's middags 
Je hebt gelijk slooverke vanmorgen was het ook kalm in Voormezele maar heb me goe geammuseerd daar.
Zondag met junior Ingelmunster
met goe of slecht weer (nog nooit iemand verdronken in de modder) van start. De beste verhalen zijn die in slecht weer. Het regend hier met bakken maar om 8 uur van start. Greets aan de echte liefhebbers.
Zondag met junior Ingelmunster
@ Stooverke : Begrijp mij niet verkeerd : ik bedoel absoluut niets negatiefs over de organisatoren, verre van. We beoefenen zeer zeker een prachtige hobby, steeds midden in de natuur, in streken die wij op geen andere manier even goed zouden leren kennen enz. Stralende zon of gietende regen, 't speelt geen rol.
Maar de fun zit er bij mij eerder in om de biker voor mij proberen in te halen. En aangezien ik gene 'topathleet' ben, is het gemakkelijker wanneer er veel deelnemers zijn, snap je ?
Dus leve Poperinge,Oudenaarde, Kluisbergen enz.
Dus ja : eerder ne kudderund dan een eenzame arend, zeker
Maar de fun zit er bij mij eerder in om de biker voor mij proberen in te halen. En aangezien ik gene 'topathleet' ben, is het gemakkelijker wanneer er veel deelnemers zijn, snap je ?
Dus ja : eerder ne kudderund dan een eenzame arend, zeker