Iemand ervaring met Crisp?
Ziet er mij, als ik mij puur op de website en dus marketing baseer, zeer mooi materiaal uit dat die kerel maakt.
En alles is blijkbaar compleet custom, dus vergelijkbaar met Seven?
Duurder dan Seven, of niet?
Titanium - Topic
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- sTTevie
- Mountainbiker
2.4 banden zijn nipt ... 2.25 zijn geen probleemKWBiker wrote:Voor meer foto's :KWBiker schreef:
In navolging van de andere topics en ook de Duitse en Franse fora, hierbij een speciale topic voor de titanium frames (bikes).
[/img]
Lynskey M 230
Als dat uwe fiets is, graag wat meer foto´s aub !! Pray Pray Pray
Is het bottom bracket stijf genoeg? (ik ga me wss ook zo ene kopen maar naar het schijnt zou het BB niet zo stijf zijn waardoor 2,4 banden niet echt ideaal zouden zijn.)
Waar gekocht?
http://kwbiker-belgium.pinkbike.com/album/Lynskey-M230/
De schuine buis is aan de BB extra breed gemaakt, om meer stijfheid te geven. Of die geschikt is voor 2,4 banden kan ik niet zeggen, ik gebruik hem als speeltje voor X-country en marathons (alhoewel het dit jaar nog niet meezat) en rijd enkel met maat 2.1.
Zulke informatie kan je best eventjes opvragen bij Rob Akkermans van Bike-Boutique en MTB-School. Zijn toonzaal staat vol van die ferme vlo's .
http://bikeboutique.eu/site/assortiment ... erformance
Mijn fiets heeft de "industrial mill" afwerking.
- endorfin
- Mountainbiker
Crisp is anders, langer wachtten, minder bla bla, hij doet gewoon wat je wil. Seven weet het altijd beterEl Baelos wrote:Iemand ervaring met Crisp?
Ziet er mij, als ik mij puur op de website en dus marketing baseer, zeer mooi materiaal uit dat die kerel maakt.
Crisp is artisanaler en exclusiever dan Seven. Qua prijsstelling vind ik het eerlijker: de prijs blijft gelijk, of je nu in Australie, Belgie of Amerika woont. In de States is het dus duurder dan een Seven, terwijl het in Belgie misschien iets goedkoper is...endorfin wrote:Crisp is anders, langer wachtten, minder bla bla, hij doet gewoon wat je wil. Seven weet het altijd beterEl Baelos wrote:Iemand ervaring met Crisp?
Darren Crisp werkt alleen en wil zich amuseren en kwaliteit leveren. Alles is bespreekbaar, bijna alles kan, maar Darren weet ook alles beter en laat dat dan ook blijken. Het blijft echter de klant die kiest en beslist. Enkel als de kwaliteit/veiligheid in het gedrang komt, zal je m.i. een njet krijgen. Vraag hem dus bijvoorbeeld geen frame van minder dan 1 kg, want dan krijg je volgens mij het antwoord dat je de typische titanium kwaliteiten verliest en bovendien veel meer kans maakt op breuken.
Meer over Crisp vind je waarschijnlijk in het topic van mijn fiets Heb je nog vragen, dan kan je die in dat topic posten of me een bericht sturen.
En dan terug on topic, met een foto van mijn Crisp:

- serge
- Mountainbiker
- Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Toch ne nieuwe koerfietsroger wrote:Dit is mijn zopas nieuw ,of toch bijna nieuw,racemachientje tot het einde van men dagen.
http://www.filipsport.com/dutch/bigpict ... en_3_11_08