Zo 26/09/2010 Linden
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- DudeWithBike
- Mountainbiker
- Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur
Leuke tocht tot aan bevoorrading, daarna wat minder, toch als je vergelijkt met eerste deel. Eerste asfaltbergske 2x gedaan omdat de pijl op de berg toch wel onduidelijk hing na het lusje...Ik ben zelf nog een paar keer verkeerd gereden of zeer laat in de remmen moeten vliegen, dus bepijling kon iets beter. Zounk nie opgeraakt, alle rest wel, vantijd wel met veul moeite:-). Bevoorrading, simpel maar voldoende! Afspuitstand super.
Vreselijk last van chainsuck vandaag, fiets heeft afgezien!
Allee, nu naar de laatste manche gaan kijken in Beringen, adios!
Vreselijk last van chainsuck vandaag, fiets heeft afgezien!
Allee, nu naar de laatste manche gaan kijken in Beringen, adios!
- Mountain JOhler
- Mountainbiker
Post by Mountain JOhler »
Leuke tocht in achtertuin. Ik heb zelf geen last gehad van de bepijling integendeel ik vond ze goed uitgezet. Mooie tocht, er is veel uit de streek gehaald, alhoewel er hier en daar nog wel een mooie afdaling of beklimming in zat.
Het modder seizoen is begonnen, 't was duidelijk te zien aan de mtb. Weerom zeer tevreden dat ik met een Rohloff naafversnelling rijd. Ik heb er al heel wat met schakelproblemen tegengekomen.
Op de 40 km had ik 664 hm.
Heeft de organisatie er iets op tegen dat de gps track ter beschikking hier ter beschikking gesteld wordt?
Het modder seizoen is begonnen, 't was duidelijk te zien aan de mtb. Weerom zeer tevreden dat ik met een Rohloff naafversnelling rijd. Ik heb er al heel wat met schakelproblemen tegengekomen.
Op de 40 km had ik 664 hm.
Heeft de organisatie er iets op tegen dat de gps track ter beschikking hier ter beschikking gesteld wordt?