Crocodile Trophy 2011
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- stoned biker
- Mountainbiker
Post by stoned biker »
ik ga samen met 4 vrienden starten tijdens de 2011 editie. Inschrijven kan pas vanaf januari heb ik me laten vertellen??
-
brunonaess
- Mountainbiker
Mijn neef heeft de croc gereden in 2007, dat jaar dat marc herremans hem met zijn handbike heeft gereden...
Hij heeft me zeer warm gemaakt om hem ook te rijden...
Ik zou hem willen rijden in 2013. tegen dan ben ik 30 en zit ik niet meer bij de elites...
Ik ben nu reeds begonnen met de basis te leggen. ik train nu ongeveer 12a15uur per week zowel met de mtb als koersfiets.
Ik doe ook geregeld een marathon chronorit mee.
Verder doe ik mee aan VWF wegritten om te leren in peleton te rijden, te leren waaiers maken, gaten dichtrijden ed...
want dat ga je ginder zeker tegen komen.
Ik zou tegen dan proberen een ploegje van een 4a5tal rijders bijeen te krijgen zodat we in team kunnen rijden. ook zouden mijn ouders meegaan om te begeleiden met een jeep. Mijn neef zei dat diegene die begeleiding hadden veel tijd wonnen ad bevoorrading omdat ze daar niet achter hun drank moesten gaan zoeken ...
ik zou deze tocht willen rijden met een niner (29") omdat er zeer vaak 'corrigations' in de weg liggen, dit zijn kleine ribbels in het zand die door de wind gevormd worden. (net zoals in het zand onder de zee) dit geeft het gevoel alsof je constant over kasseien rijdt.
kostenraming: inschrijving 1600eur pp, vluchten +- 1200eur pp,
Hij heeft me zeer warm gemaakt om hem ook te rijden...
Ik zou hem willen rijden in 2013. tegen dan ben ik 30 en zit ik niet meer bij de elites...
Ik ben nu reeds begonnen met de basis te leggen. ik train nu ongeveer 12a15uur per week zowel met de mtb als koersfiets.
Ik doe ook geregeld een marathon chronorit mee.
Verder doe ik mee aan VWF wegritten om te leren in peleton te rijden, te leren waaiers maken, gaten dichtrijden ed...
want dat ga je ginder zeker tegen komen.
Ik zou tegen dan proberen een ploegje van een 4a5tal rijders bijeen te krijgen zodat we in team kunnen rijden. ook zouden mijn ouders meegaan om te begeleiden met een jeep. Mijn neef zei dat diegene die begeleiding hadden veel tijd wonnen ad bevoorrading omdat ze daar niet achter hun drank moesten gaan zoeken ...
ik zou deze tocht willen rijden met een niner (29") omdat er zeer vaak 'corrigations' in de weg liggen, dit zijn kleine ribbels in het zand die door de wind gevormd worden. (net zoals in het zand onder de zee) dit geeft het gevoel alsof je constant over kasseien rijdt.
kostenraming: inschrijving 1600eur pp, vluchten +- 1200eur pp,
-
brunonaess
- Mountainbiker
-
marc le vélo
- Mountainbiker
Post by marc le vélo »
-
Luc Gielen
- Mountainbiker
Post by Luc Gielen »
Elk jaar verzorgt Belgian Power de presentatie van AlpenTour Trophy en Crocodile Trophy in de showroom van Granville / Guru Sport / Scott te Kortenberg. Kandidaat deelnemers kunnen samen met ons terugblikken op de voorbije editie. Organisator Gerhard blikt vooruit op de volgende editie. Doel van presentatie: kandidaat deelnemers optimaal inlichten zodat hun sportief exploot mag uitgroeien tot een onvergetelijk avontuur. Afspraak eind februari 2011!
www.belgianpower.be
www.belgianpower.be
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Robic zal er alleszins niet bij zijn ... vanmiddag verongelukt tijdens een trainingsritje 
mijn schoonbroer hans mertens (ex motorcrosser ) dit jaar ook voor de eerste maal zal deelnemen.Normaal had hij zijn zinnen gezet op 2011,maar omdat er iemand is weg gevallen in het team ,gaat hij nu al deelnemen.
www.crocteam.be
www.crocteam.be
-
marc le vélo
- Mountainbiker