[quote="Diamond"]ik heb de 105 gereden,van thuis vertrokken,samen waren er dat 122,het weer was goed,de benen waren goed,en het parcours was goed.
Wat wil een mens nog meer.......juist ja een lekkere witte pens hmmm.
oh ja ik heb daar trouwens een filmke van als bewijs:
veel kijkplezier!!
Zo 05/09/2010 Diest
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Knap filmpjeDiamond wrote:Diamond wrote:ik heb de 105 gereden,van thuis vertrokken,samen waren er dat 122,het weer was goed,de benen waren goed,en het parcours was goed.
Wat wil een mens nog meer.......juist ja een lekkere witte pens hmmm.
oh ja ik heb daar trouwens een filmke van als bewijs:
veel kijkplezier!!
- joske uit breda
- Mountainbiker
Schitterende tocht!!!
Post by joske uit breda »
Voor mij, joske uit het verre Breda, hier vandaag bij jullie gestart. Gekozen voor 64 km. Gezien mijn gewicht en leeftijd(61) meer dan voldoende. Ik vond het persoonlijk een mooie uitgezette route. Met voor mij iedere keer na iedere bocht of passage een verrassend vergezicht over het heuvellandschap.Mooie afwisseling met singletracks, brede paden en voor mij, gelukkig soms wat asfaltstroken. Ook waren de weergoden jullie gunstig gezind.!!Ja ook ik heb een puntje van kritiek en dat was de bepijling. Mocht op sommige stukken wel beter en duidelijker.Ook vond ik op sommige plaatsen het wel nodig om een "kapmes"bij te hebben.Mochten jullie hetzelfde weer kunnen beloven volgend jaar dan kom ik zeker.! En anders ook wel hoor!!!! En oh ja, de worst ging er op het laatst ook wel in!!! Op een schaal van 10 voor mij 8.5!! Pauzeplaatsen,perfect; vriendelijkheid; perfect. Opvang bij aankomst perfect!!!