opitterbos trackjes

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
saiko
Test team

Post by saiko »

ik kan normaal ook als ik pa niet helpen
Roel K
Mountainbiker

Post by Roel K »

Ik ben net ook eens deze richting uitgereden. Ben vanuit Gruitroderbos richting Opitter gereden tot bij de pollismolen en dan achter het voetbalveld, zo naar Waterloos, Opoeteren, Rotem.
Ik heb er enkele knappe, duidelijk vers gemaakte "doorsteekjes" aangedaan. Ik dacht dat ik je wel ergens zou treffen met dit mooi weer maar heb niemand gezien.

Knap gedaan! Keep up te good work :wink:
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Ik ben er rond een uur of 6 deze avond gepasseerd en ben er Glimburger tegengekomen,moet zeggen dat hij er serieus veel gewerkt heeft =D>
Zijn wel veel paadjes bijgekomen daar,ga er zeker vaker passeren nu!!!
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

saiko wrote:ik kan normaal ook als ik pa niet helpen
Jij ook kan, wij zul afspreek want kris meewil ook, u weet nog iets laat
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Vanmiddag rond half 3 zijn we in Opitter en komen we uw werk eens bewonderen.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Mooi werk! Doe zo verder ! :-D
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Ik heb- zoals jullie aangegeven hebben tijdens jullie test- in die middelste slalomafdaling ook de mogelijkheid gemaakt om bijna recht op recht (dus full petrol) naar beneden te scheuren zonder de remmende bochten. Misschien dat ik morgen voldoende klaar zicht heb om het zelf een aantal keren te proberen.

De enige "missing link" aan die grindkuilzijde is nu nog een doorsteek naar de bovenkant van de grindkuil waar er dan aansluiting is naar de velden van Waterloos. Die doorsteek kan er gemaakt worden maar is me echt te geaccitenteerd met omgevallen bomen om in mijn eentje af te werken. Dat ga ik misschien ns alternatief bekijken met wat lusjes errond.

Aan de kant aan het voetbalterrein moet nog een doorsteek naar de dwarsweg gemaakt worden om dan nadien alle korte stukjes mooi met elkaar te kunnen lussen zonder te veel dreven te moeten herhalen.

Nog even werk dus hopelijk nog beetje goed weer komende weken...
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Keep up the good work !
der jan
Mountainbiker
Location: heb gene bike heb ne crossfiets (colnago) en ne koersvelo( Wilier)

Post by der jan »

ben er geweest vandaag knap knap alleen jammer begon te regenen en ben ik maar richting polismolen gereden en zo na huis morgen paseer ik er normaal weer maar maak dan gewoon ene grote tour, maaar maandag denk ik dak is echt alleen daar ga rondcruisen maar wat ik al gezien heb vandaag was echt wel =D>
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

gisteren ook nog eens achter het voetbalplein gaan kijken, het is daar gewoon ne wirwar van mooi paadjes geworden 8) bijna één uur rondjes gereden. heb jij die allemaal zuiver gemaakt en aangelegd glimburger? viel op dat ze op plaatsen met oude rotte bomen aan de kant gemaakt waren.
Post Reply