Wortegem-Petegem - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
jonas_g
Mountainbiker

Post by jonas_g »

yoeri wrote:Hoogteprofiel groene route:
(verterekpunt Domein De Ghellinck - Wortegem-Petegem)

Image
Image
Ik ben nu wel vrij zeker dat het startpunt van de route doorheen Wortegem - Petegem in Ooike ligt.
Of is er een andere route die begint in Domein De Ghellinck ?

Net de rode route gedaan die dus start te Ooike. Alles lag er goed bij inclusief pijltjes. Toch wel één van de langste routes hier in de streek.
Flat-6
Mountainbiker

Post by Flat-6 »

Ik dénk dat Mario Declerq route ook vertrekt vanuit 'De Helling', maar ik kan verkeerd zijn...
jonas_g
Mountainbiker

Post by jonas_g »

Als de bloso route niet dezelfde route is als de Mario De Clercq route dan is het mogelijk dat deze laatste vertrekt vanuit domein de Hellinck. Anders start de bloso route in het centrum van het dropje Ooike.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

jonas_g wrote:Als de bloso route niet dezelfde route is als de Mario De Clercq route dan is het mogelijk dat deze laatste vertrekt vanuit domein de Hellinck. Anders start de bloso route in het centrum van het dropje Ooike.
Deze routes kan je starten zowel in De Ghellinck als in Ooike.
Ooike kan de blauwe en de rode en in De Ghellinck kan de voor alle drie de routes starten.
jeroenie
Mountainbiker

Post by jeroenie »

daarjuist een deel meegepikt van de rode route en er ontbreekt volgens mij een pijltje aan de bergstraat in petegem.
ge moet daar efkes op de grote baan rijden, en kwam niks tegen, uiteindelijk omgekeerd tot startpunt in de straat en eerste straat rechts genomen, wat blijkbaar een goeie gok was!
ben90
Mountainbiker

Post by ben90 »

Vandaag de groene route gereden en kheb me echt geamuseerd. Vertrokken vanuit otegem en had bij thuiskomt 55km op de teller staan. De groene route is zeer goed bepijld en alles lag er zeer goed bij. Ga zeker nog terug om de rode en blauwe route te rijden!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

morgenvoormiddag staat er ook enen van deze op 't program...
Afhankelijk van 't weer gaan we voor de groene of de rode
Iron Man
Mountainbiker

Post by Iron Man »

Nog iemand deze route gereden onlangs?
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Iron Man wrote:Nog iemand deze route gereden onlangs?

Waarom??? Schrik van de bepijling???

Al een maand of 5 geleden, maar was van plan om deze nog eens te rijden tijdens de congé :wink:
Luky
Mountainbiker

Post by Luky »

Gisteren hier gereden, gestart in Elsegem voor de rode route + donk in Oudenaarde gedaan, totaal 300hm, 53km. Schoon parcour. Bepijling leek mij volledig in Orde.
Post Reply