Minpunt, ik ben vroeg vertrokken en op sommige plaatsen waren de pijltjes weg en in het crossbos was zelfs alles weg. Kbegrijp ni wie hem daar mee bezig houd..
Zo 19/09/2010 Sint-Martens-Lennik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Vandaag ook afgezakt naar Lennik. De tocht van 45 km gereden met de groep MC'ertjes. Heel leuk parcours, goede bewegwijzering, bevoorrading zeer uitgebreid, alles OK
Vandaag toch enkele nieuwe MC'sen leren kennen oa MC'Johan. Het is een heel toffe bende en ik zal zeker nog met jullie op stap gaan.
Wel geen drankbonnetje gekregen maar we blijven oefenen.
Bedankt aan de organisatie, jullie hebben ons weer verrast.
Tot volgend jaar.
Vandaag toch enkele nieuwe MC'sen leren kennen oa MC'Johan. Het is een heel toffe bende en ik zal zeker nog met jullie op stap gaan.
Wel geen drankbonnetje gekregen maar we blijven oefenen.
Tot volgend jaar.
- MC Staf
- Mountainbiker
Okee das afgesprokenvivkemobiel wrote:Vandaag ook afgezakt naar Lennik. De tocht van 45 km gereden met de groep MC'ertjes. Heel leuk parcours, goede bewegwijzering, bevoorrading zeer uitgebreid, alles OK![]()
![]()
Wel geen drankbonnetje gekregen maar we blijven oefenen.![]()
![]()
Tot volgend jaar.
Staf
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
En Scheerstraat zoals vermeld op pag.4 was eigenlijk Scheestraat...mitsy wrote:Leuke tocht,
Erg afwisselend en lekker pittig.
Bevorading was zeer uitgebreid en ok;
Bepijling ok.
bepijling om aan het vertrek te raken hebben wij blijkbaar gemist want dat was wel even knoeien om ter plaatse te raken en onderweg blijkbaar nog enkelen tegengekomen die het niet vonden.
Normaal dat de GPS "kathemstraat" zie pag 1, niet terugvond, moest "kothemstraat" zijn blijkt achteraf.
Soit een schrijffoutje daar valt niet over te vitten en daarbij, nu weten we het zijn voor volgend jaar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PS: Ben bij een koprol (met fiets en a door lekke band op verkeerde moment)) in de eerste afdaling van boréboske; mijn sigma computerken verloren, indien iemand dat zou gevonden????
kortom STRAF IN BERGAF heeft genoten van deze tocht en komt hier zeker terug.
Pittige tocht met genoeg fun.
Is dat laatste stuk aan het kasteel trouwens privédomein?
Ben hier ook geweest en met de MC´trein mee gereden toffe bende en samen uit samen thuis DANK U en zeker aan MC´jo om men bike weer operationeel te maken op de bevoorading en zo de voledig rit te kunnen uit rijden Over het parkoer het was TOP
bebijling ik denk goed heb dikwijls gewoon het treintje gevolgd en nergens zijn we ontspoort
knape bosjes met veel technise stukken en op de bevoorading was meer dan voldoende Ik heb wel een bonnetje gekregen
@ vivkemobiel en of fietsertje ann je kan vrijdag altijd een wagonnetje zijn van onze nachttrein in Halle we vertrekken rond 20u
@ dr gonzo wil je gaan trainen voor uw bonnetje voor volgend jaar

@ vivkemobiel en of fietsertje ann je kan vrijdag altijd een wagonnetje zijn van onze nachttrein in Halle we vertrekken rond 20u
@ dr gonzo wil je gaan trainen voor uw bonnetje voor volgend jaar
Last edited by patje2 on Mon 20 Sep 2010 12:28, edited 1 time in total.
Wie gaat er vrijdag allemaal naar de nightbike in Halle ?patje2 wrote:Ben hier ook geweest en met de MC´trein mee gereden toffe bende en samen uit samen thuis DANK U en zeker aan MC´jo om men bike weer operationeel te maken op de bevoorading en zo de voledig rit te kunnen uit rijden Over het parkoer het was TOPbebijling ik denk goed heb dikwijls gewoon het trijntje gevolgd en nergens zijn we ontspoort
knape bosjes met veel technise stukken en op de bevoorading was meer dan voldoende Ik heb wel een bonnetje gekregen
![]()
@ dr gonzo wil je gaan trainen voor uw bonnetje voor volgend jaar![]()
Ik ga sowieso...
MC Tim