Hi guyz,
ik probeer de gegevens van mijn edge 705 (routes, waypoints,tracks,...) over te zetten naar mapsource op de laptop. Als ik klik op overdragen verschijnt het apparaat met z'n id en de progressbalk. Bij 100 procent zegt hij echter "er is een communiecatie probleem met het garmin apparaat". Via garmin trainingcenter op de laptop kan ik wel de gegevens overdragen ? Ik heb al gegoogled maar geraak er nie uit.
Mapsource 6.16.2
probleem mapsource
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Dit komt omdat de Edge de historiek opslaat als TCX en niet als GPX, wat bij de outdoor toestellen wel het geval is.Beny wrote:voor sporttoestellen (oa 605): trainingcenter
voor outdoortoestellen: mapsource of basecamp
vanuit trainingcenter kan je nadien files exporteren naar een gpx bestand welke je kan inlezen in mapsource
- bikerboy 1
- Mountainbiker
Post by bikerboy 1 »
ik zou moest ik u zijn men gps binnen doen en probleem uitleggen als het is wat ik denk
dan is het namelijk uw toestel zelf heb hetzelfde probleem en ik ruil de mijne direct om terwijl deze in garantie is want het is een fabrieksfout
dan is het namelijk uw toestel zelf heb hetzelfde probleem en ik ruil de mijne direct om terwijl deze in garantie is want het is een fabrieksfout