BK MARATHON BERINGEN
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- single-track biker
- Mountainbiker
website
Post by single-track biker »
heeft er hier nog iemand problemen met de website, ik kan er niet meer op.
wil ik nog eens een kijkje nemen waar ik morgen moet zijn en hoe laat, krijg ik een error page. weet er iemand het adres en het startuur?
alvast bedankt
wil ik nog eens een kijkje nemen waar ik morgen moet zijn en hoe laat, krijg ik een error page. weet er iemand het adres en het startuur?
alvast bedankt
- skin
- Mountainbiker
- Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel
das waar was daar hard labeur en geen 100 deelnemers voor deze chronoHellraider wrote:Vind het wel erg. Altijd dat gezaag over hoogtemeters.
Ga anders zondag 19/09/2010 de 100 km maar eens rijden in Overpelt. Goede voorbereiding op het BK volgende zaterdag. Ongeveer dezelfde ondergrond en ook veel single tracks. Ook niet veel hoogtemeters maar wel veel zwaartemeters.
Lees anders het verslag maar eens over de marathon in Lommel-Kattenbos in Mountainbike Plus. Die verslaggevers hadden zich ook serieus mispakt in het VLAKKE(weinig of geen hoogtemeters) LOMMEL en omstreken.
BK marathon
Zou je op dit parkoer eventueel kunnen bollen met ne vaste vork of is een veerrende vork echt wel nodig?
Ben aan het tweifelen met welke fiets ik zou bollen,diene me de vaste vork is een pak sneller maar niks comfort natuurlijk.
Waarschijnlijk een ideaal parkoers voor de 29 ers.
Ben aan het tweifelen met welke fiets ik zou bollen,diene me de vaste vork is een pak sneller maar niks comfort natuurlijk.
Waarschijnlijk een ideaal parkoers voor de 29 ers.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
BK marathon
"Alles behalve tarmac is ideaal voor 29'rs!!!"
Ik vond da ge in Malmedy het toch ni makkalijk had om de 26'ers te volgen me uwe 29 er op het bk.
Kan natuurlijk ook aan de benen gelegen hemme.
Toch een knappe prestatie om in Malmedy op het bk te starten met ne vaste vork-ik zou het zeker ni gedurfd hebben!
Ik vond da ge in Malmedy het toch ni makkalijk had om de 26'ers te volgen me uwe 29 er op het bk.
Toch een knappe prestatie om in Malmedy op het bk te starten met ne vaste vork-ik zou het zeker ni gedurfd hebben!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Re: BK marathon
Post by El Perro Diablo »
'k Was toch 10des met mijn vaste vork, ondanks da'k over ne Spark stuikte in de afdaling en zeker 4 plaatsen moest prijsgeven....sisse wrote:"Alles behalve tarmac is ideaal voor 29'rs!!!"
Mijn benen zijn ook niet meer waard dan die positie....
Maw, ik denk dat er veel 26'r het lastig hadden om die 29'r rigid te volgen!!!
En euh, over marathon gesproken, op den Bataille des ardennes was ik ondanks fout te rijden (ben nie zo thuis in da pijltjes zoeken) 3des....met vaste fork.....now, who's yer daddy????
-
Buffalo mtb
- Mountainbiker
Post by Buffalo mtb »
Sorry ze maar dit moet mij toch eens van mijn lever, diene perro zit hier alles te verkondigen( in héél veel topics) dat hij sneller naar beneden kan en naar boven dan iedereen maar als je eens zijn uitslagen bekijkt op het net is het eigenlijk maar een meeloper en echt niets meer...
Met steeds te verkondigen dat je dit en dat sneller kan dan de andere op hun 26'' fiets (in veel topics) en dan maar uitslagen rijd zoals hij doet, sorry ze...
Hij rijdt mss niet slecht, maar kom aub zo geen show verkopen alsof je HET bent, voetjes op de grond en geniet nog van uw hobby...
Met steeds te verkondigen dat je dit en dat sneller kan dan de andere op hun 26'' fiets (in veel topics) en dan maar uitslagen rijd zoals hij doet, sorry ze...
Hij rijdt mss niet slecht, maar kom aub zo geen show verkopen alsof je HET bent, voetjes op de grond en geniet nog van uw hobby...
Last edited by Buffalo mtb on Sun 19 Sep 2010 21:13, edited 1 time in total.
- Chimaera
- Mountainbiker
en wat heeft dit met het topic te makenBuffalo mtb wrote:Sorry ze maar dit moet mij toch eens van mijn lever, diene perro zit hier alles te verkondigen dat hij sneller naar beneden kan en naar boven dan iedereen maar als je eens zijn uitslagen bekijkt op het net is het eigenlijk maar een meeloper en echt niets meer...
-
Buffalo mtb
- Mountainbiker
Post by Buffalo mtb »
Waarschijnlijk niets, maar vind het als regelmatig lezer op het forum gewoon niet kunnen dat er zich steeds iemand komt moeien alsof hij het warm water heeft uitgevonden. En ik sta echt niet alleen in dit opzicht ten opzichte van Perro.(waar ik veel respect voor heb omwille van zijn gedrevenheid, maar soms is het eens nodig om naar de realiteit te kijken)
Wat het BK belangt, is mss niet de allerbeste locatie om zo een belangrijke wedstrijd maar we mogen héél blij zijn dat er iemand is die het BK nog wil inlassen en op het einde zullen toch opnieuw de sterkste overwinnen denk ik..
Wat het BK belangt, is mss niet de allerbeste locatie om zo een belangrijke wedstrijd maar we mogen héél blij zijn dat er iemand is die het BK nog wil inlassen en op het einde zullen toch opnieuw de sterkste overwinnen denk ik..