Zo 19/09/2010 Sint-Martens-Lennik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ninja
Mountainbiker

Post by Ninja »

Na weken in de ardennen te hebben gereden was dit vandaag een opwarmmerke :-) . toch een mooie tocht en proficiat aan de organisatie =D> .
Minpunt, ik ben vroeg vertrokken en op sommige plaatsen waren de pijltjes weg en in het crossbos was zelfs alles weg. Kbegrijp ni wie hem daar mee bezig houd.. [-X
NicoDT
Mountainbiker

Post by NicoDT »

@ Mitsy: ik weet dat er een fietscomputertje is binnen gebracht, rond 12u moet dat geweest zijn. Probeer anders eens te bellen naar MPI levenslust en vraag naar Stefaan Vereecken, het telefoonnummer is 02/568 11 00

Verder een hele toffe tocht, zeer zeker de moeite met al die leuke speelbosjes
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Vandaag ook afgezakt naar Lennik. De tocht van 45 km gereden met de groep MC'ertjes. Heel leuk parcours, goede bewegwijzering, bevoorrading zeer uitgebreid, alles OK =D> =D>

Vandaag toch enkele nieuwe MC'sen leren kennen oa MC'Johan. Het is een heel toffe bende en ik zal zeker nog met jullie op stap gaan.

Wel geen drankbonnetje gekregen maar we blijven oefenen. #-o #-o

Bedankt aan de organisatie, jullie hebben ons weer verrast.

Tot volgend jaar.
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

vivkemobiel wrote:Vandaag ook afgezakt naar Lennik. De tocht van 45 km gereden met de groep MC'ertjes. Heel leuk parcours, goede bewegwijzering, bevoorrading zeer uitgebreid, alles OK =D> =D>

Vandaag toch enkele nieuwe MC'sen leren kennen oa MC'Johan. Het is een heel toffe bende en ik zal zeker nog met jullie op stap gaan.

Wel geen drankbonnetje gekregen maar we blijven oefenen. #-o #-o

Bedankt aan de organisatie, jullie hebben ons weer verrast.

Tot volgend jaar.
Okee das afgesproken 8)

Staf
Pétard
Mountainbiker
Location: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien

Post by Pétard »

@ misty:

idd, ik heb dat computertje (wit) ook in mijn handen gehad, maar vond het nuttiger om het daar achter te laten, neem gerust contact op met levenslust (tel hierboven) en het komt terecht...
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

mitsy wrote:Leuke tocht,

Erg afwisselend en lekker pittig.
Bevorading was zeer uitgebreid en ok;
Bepijling ok.

bepijling om aan het vertrek te raken hebben wij blijkbaar gemist want dat was wel even knoeien om ter plaatse te raken en onderweg blijkbaar nog enkelen tegengekomen die het niet vonden.
Normaal dat de GPS "kathemstraat" zie pag 1, niet terugvond, moest "kothemstraat" zijn blijkt achteraf.

Soit een schrijffoutje daar valt niet over te vitten en daarbij, nu weten we het zijn voor volgend jaar. =D> =D> =D> =D> =D>

PS: Ben bij een koprol (met fiets en a door lekke band op verkeerde moment)) in de eerste afdaling van boréboske; mijn sigma computerken verloren, indien iemand dat zou gevonden????

kortom STRAF IN BERGAF heeft genoten van deze tocht en komt hier zeker terug.
En Scheerstraat zoals vermeld op pag.4 was eigenlijk Scheestraat... :wink:

Pittige tocht met genoeg fun.
Is dat laatste stuk aan het kasteel trouwens privédomein?
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Ben hier ook geweest en met de MC´trein mee gereden toffe bende en samen uit samen thuis DANK U en zeker aan MC´jo om men bike weer operationeel te maken op de bevoorading en zo de voledig rit te kunnen uit rijden Over het parkoer het was TOP =D> bebijling ik denk goed heb dikwijls gewoon het treintje gevolgd en nergens zijn we ontspoort :lol: knape bosjes met veel technise stukken en op de bevoorading was meer dan voldoende Ik heb wel een bonnetje gekregen :lol:
@ vivkemobiel en of fietsertje ann je kan vrijdag altijd een wagonnetje zijn van onze nachttrein in Halle we vertrekken rond 20u
@ dr gonzo wil je gaan trainen voor uw bonnetje voor volgend jaar :lol: [-X
Last edited by patje2 on Mon 20 Sep 2010 12:28, edited 1 time in total.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

patje2 wrote:Ben hier ook geweest en met de MC´trein mee gereden toffe bende en samen uit samen thuis DANK U en zeker aan MC´jo om men bike weer operationeel te maken op de bevoorading en zo de voledig rit te kunnen uit rijden Over het parkoer het was TOP =D> bebijling ik denk goed heb dikwijls gewoon het trijntje gevolgd en nergens zijn we ontspoort :lol: knape bosjes met veel technise stukken en op de bevoorading was meer dan voldoende Ik heb wel een bonnetje gekregen :lol:
@ vivkemobiel en of fietsertje ann je kan vrijdag altijd een wagonnetje zijn van onze nachttrein in Halle we vertrekken rond 20u
@ dr gonzo wil je gaan trainen voor uw bonnetje voor volgend jaar :lol: [-X
Wie gaat er vrijdag allemaal naar de nightbike in Halle ?
Ik ga sowieso...

MC Tim
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Ik ga naar halle we dachten om 20u te vertrekken maar je kan niet vroeger ik ben eerder voorstander voor wat later te starten laat nog wel iets weten We kunen terug een treintje vormen
mitsy
Mountainbiker

Post by mitsy »

Damned, bovenstaand nummer gebeld in de hoop mijn computerken terug te mogen ontvangen maar blijkt dat het een bontrager exemplaar is dat was gevonden.
Vanavond nog eens naar boréboske gaan in de hoop mijn sigma te vinden.

Bedankt alvast voor de reeds gekregen feedback
Post Reply