Zo 19/09/2010 Rando de la mécanique (FR)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Hier het verslagje van een mooie voormiddag met de bende...

Was het de beste ooit? Neen, tenzij je enkel in de Vlaanders rondrijdt.
Is het de moeite om te rijden? Zeker.
Heb je iets gemist als je er niet was? Zeer zeker.

Ne mooie morgen met de bende, die nu plotseling 80 km als de nieuwe standaard heeft uitgeroepen. Ik verlang al naar de winter, waar we een toerke van 45 km kunnen bollen. [-o< [-o< [-o<

Trouwens... Veeteeteetje, ik hoop dat je echt ziek bent hoor, want ik had graag nog een halfuurtje blijven in bed liggen vanmorgen... :evil: :evil: :evil:
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Moustache wrote:
henkieboy wrote:Gisterenavond schoon de route naar houdain afgeprint (wegens gebrek aan gps), fietske in de auto gestoken , redelijk vroeg gaan slapen om mooi uitgerust te kunnen vertrekken naar la douce .
't Is best daj ziek was, want het was niet in Houdain vandaag... Het was in Douvrin #-o #-o #-o
ge moe nie vragen oe ziek dak ben (mo kbedoelde wel douvrin)
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

Vandaag dan toch meegeweest. Ik kon het niet laten, vind deze altijd een mooie tocht. Denk zelfs dat het mij goed gedaan heeft. Mij goed gekleed en eens goed ferm uitgezweet! Op het gemakske de 45km gereden, die er eigenlijk 50 waren en ervan genoten. Die mannen van rando mecanique zijn toch altijd content als we daar aanwezig zijn. Het was weer volop ambiance aan de controleposten!

Rando Mécanique: à la prochaine!!!
Braket
Mountainbiker

Post by Braket »

Ook hier gestart deze morgen voor de 80km
Het begon heel goed met het bos van Hantay, nadien iets minder tot eerste bevoorrading. Verschillende keren voor la base de Wingles gepasserd zonder dat we erin mochten (t'is toch nie waar dat ze dat op zij gaan laten liggen)
Maar uiteindelijk mochten we toch een 10-tal km in crossen. Jammer veel volk in la base de loisir waardoor veel aanschuiven.
Had iets meer verwacht v/d terrils vandaag, maar de tocht is zeker de moeite waard
Volgend jaar zeker teurg

79km op mijn teller met AVS 20.5
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Belle wrote:
veeteeteetje wrote:Belle,ge hebt de kilometers van Hein ingevuld maar ge zijt uzelven vergeten....
Ge gaat toch were niet in uw bedde blijven liggen zeker.....
Ewel! Waar waarde gij??? Toch niet in uw bedde blijven liggen zeker? [-( [-( [-(

P.S: Heb gehoord dat je ziek bent. Veel beterschap, ik kan er van meespreken
Inderdaad.Een rotnacht gehad.Om 2u30 al wakker van de pijn overal.En deze morgen nog koorts erbij.
Deze morgen had ik zelfs wallen tot onder mijn ballen. #-o
Was niet bekwaam om op de fiets te springen.Ik had er zeker langs de andere kant terug van gevallen van "flauwte".De ganse dag gerust en geslapen want ik moet morgen geen briefke van den dokter meebrengen naar mijn werk.
Intussen toch al iets beter.
Blij te lezen dat iedereen zich gejeund heeft.
Volgende keer ben ik er weer bij.

@Moustache : ik weet niet of Motorbiker er veel over verteld maar hij heeft me nog gezien deze morgen.Ik hoop dat ie de schrik van zijn leven niet heeft opgelopen.....
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

veeteeteetje wrote:@Moustache : ik weet niet of Motorbiker er veel over verteld maar hij heeft me nog gezien deze morgen.Ik hoop dat ie de schrik van zijn leven niet heeft opgelopen.....
Het heeft geduurd tot kwart over tien voor hij durfde te klappen over wat hij vanmorgen zag. Het enige dat hij kon uitbrengen was: "Ik heb pertank een SMS-ke gestuurd" en dan begon hij weer te brabbelen. Het heeft zijn benen geen goed gedaan kan ik zeggen... #-o #-o #-o
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

Yep,

Deze morgen ook gestart met de 'FORUMBikersBENDE' en 't was were op en top plezier. :bounce:

Altijd plezant om er samen op uit te trekken... en ook samen aan te komen. =D>

Voor mij was dit een stap in het onbekende... [-o< deze had ik nog niet gereden. :(

Ik vond het een mooie rit, met vooral de vele singletracks, het prachtige Wingles die trouwens zeer goed werd benut, de terrils in het parcours en ook degene die we er zelf aan toevoegden... :bounce:

Ik heb weeral véél te veel beeldmateriaal om te verwerken... :drunk:
en vooral ga ik nu eerst nog wat verder filteren in de beelden van Lapugnoy... :oops:
om dan de filmpkes te posten, dan kan ik jullie laten mee genieten. :wink:

En aan de bende.... tot volgende week hé :-D

De waarden van vandaag,

4h10m46s gereden en genoten
AVG HR 152
max HR 181
3714Kcal
79,4km plezier
AVG 19,0 kmph
max 36,2kmph

@ TRAXER, THX om mij op sleeptouw te nemen, 't was plezant :wink:

@ Fritsie, hoe is't met u?

@ Veeteeteetje, beterschap en tot volgende week? :-k
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

[quote="Bresciani"]

@ Fritsie, hoe is't met u?

Tamelijk goed, alleen wat pijn in mijn linkerhand. :-? Met wat zalfjes zal dit wel beteren. :wink: Best dat een mens op voorhand niet weet welke capriolen hij zal uithalen. #-o Toch ferm genoten van deze weeral geslaagde Franse rit en het toffe gezelschap. =D> =D> Drie ritten na elkaar en telkens zo verschillend...dit maakt het moutainbiken zo boeiend. Vandaag konden we genieten van mooie singletracks met regelmatig prachtige technische stukjes en af en toe een boereslag om te recupereren. Base de Wingles blijft toch iets speciaals. =D> =D> Spijtig dat er bij ons zo geen speeltuin ligt. Veel geluk volgende week. Houd de forumeer hoog. [-o< Ik zal maar passen, want tegen dat ik iedereen laat passeren zijn de eerste daar weer. Wedstrijden en chrono's zijn niet direct mijn ding en zullen dat waarschijnlijk nooit worden.
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Vanmorgen aangekomen bij mijn copain, maar alles was er potdicht.
Ik dacht, die heeft zich overslapen, en maak tegelijk een beetje lawaai.
De voordeur zwaait open en daar staat hij, snotverkouden. Een dikke trui, wollen sjaal, en (openhangende) peignoir. Zijn broek had hij vergeten maar wie let daar op.
Doodziek was hij, en biken zat er volgens hem niet in.
Ik drong nog even aan in de zin dat Sofietje ook mee mocht, maar de deur viel in't slot.

In Douvrin staat de crème de la crème aan de start.
Wij staan daar juist achter, en beslissen volmondig voor de 80km te gaan. En nu, achteraf gezien, waren het op enkele boerenslagen na, 80 schoone.

Een paar snelle mannen en het b-team samen op pad.
Toegeven, na vanmorgen en een paar uurkes werken deze namiddag, zit ik op't lijnwaad. Mijn hart klopt verzeker maar op één kamer en mijn vrouw zal vanavond maar 1 keer aan de luster hangen ipv de gebruikelijke zes.

Ik heb ook besloten Fritsie niet meer aan te moedigen bij zijn technische exploten. Straks rijdt hij overal récht naar beneden, zonder handen en met castraat-timbre, het volkslied zingend.

Wat Wingles betreft. Ik ben er klaar voor.
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Volgens dat ik hier lees was de bende niet opgesplist in een A en een B ploeg, maar in een gezonde en een gewonde (+zieke) ploeg. Veeteeteetje, dat ge maar vlug van uw valling af moogt zijn, kijk maar na Belle, fietsen is het beste medicijn, en Frisie hopelijk is het niet te erg gesteld met uw hand. gewoon alles eens goed uitzweten en het komt allemaal goed. :oops: :drunk: :oops:
Vandaag heeft onze Simon en zijn ploeg ook terug het podium mogen beklimmen op het Belgisch kampioenschap. Zij behaalden deze keer de derde plaats, En dat met 2 sprinters, 1 meerkamper en 1 lange afstandloper =D> , terwijl de eerste 2 ploegen waarschijnlijk uit 4 sprinters bestond.
Tot volgende week in Wingles, jullie moeten maar laten weten voor wat ik nog moet zorgen :wink: .
Post Reply