Dat klopt, en echte bikers rijden ook ni met een crossfietstoeristje wrote:Wel wat nat, maar nog zeker te doen na de regenval van afgelopen dagen!!! Maar echte mtb'ers zijn niet bang van een beetje slijkdevil biker wrote:van lommel cycling is precent
kunnen jullie een update van het parcour geven (hoe het erbij licht en wat we mogen verwachten) ?
Zo 19/09/2010 Tielen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
-
stijnRanika
- Mountainbiker
Het was weer genieten op de 46km, zoals allicht ook op de andere afstanden. Geen drup regen en prima temperatuur om te rijden.
Wel een minpuntje: op geen enkel oversteekplaats begeleiding gezien...het kan inderdaad ook zonder, maar met is het net iets aangenamer.
Toch een prima organisatie verder. Bedankt!
http://Www.herrygers.be
http://mtblogboek.wordpress.com/mtb-tracks/ (track)
Opgelet bij gebruik van de track voor eventuele privestukken.
Wel een minpuntje: op geen enkel oversteekplaats begeleiding gezien...het kan inderdaad ook zonder, maar met is het net iets aangenamer.
Toch een prima organisatie verder. Bedankt!
http://Www.herrygers.be
http://mtblogboek.wordpress.com/mtb-tracks/ (track)
Opgelet bij gebruik van de track voor eventuele privestukken.
top organisatie
Prachtig ritje , gedeelte bloso, maar ook andere mooie stukken.
Goede afpijling, goede bevoorading, bij de oversteken niet altijd begeleiding, maar toch meestal aanduiding "gevaar", dus meer dan voldoende.
deftige douche gelegenheid, en leffe.
was voor mij dik in orde
Volgend jaar hier zeker terug paraat

Goede afpijling, goede bevoorading, bij de oversteken niet altijd begeleiding, maar toch meestal aanduiding "gevaar", dus meer dan voldoende.
deftige douche gelegenheid, en leffe.
was voor mij dik in orde
Volgend jaar hier zeker terug paraat
Ik ook de 46 gedaan.
Trok op niks!!.........Mijn benen bedoel dan hé. Ze wilden langs geen kanten mee.
Over de tocht en de organisatie valt eigenlijk niks negatief te zeggen.
Leuk parkoer, vriendelijke mensen aan de inschrijving, bevoorrading.
Prima bepijling, voldoende keuze op de bevoorrading.
See You next year.
Trok op niks!!.........Mijn benen bedoel dan hé. Ze wilden langs geen kanten mee.
Over de tocht en de organisatie valt eigenlijk niks negatief te zeggen.
Leuk parkoer, vriendelijke mensen aan de inschrijving, bevoorrading.
Prima bepijling, voldoende keuze op de bevoorrading.
See You next year.
Vandaag ook voor de 46km afgezakt naar Tielen.
Vond het BLOSO gehalte nogal hoog en van het militair domein heb ik eigenlijk niks gezien.
Ale da denk ik toch want andere TT's van hier in de buurt hebben echte prachtige stukken op één of ander militair domein.
Voor de rest niks dan lof, organisatie, bevoorrading, afpijling noem maar op picobello
Eindconclusie: alles tesamen mij uiteraard goe geamuseerd want de BLOSO tour van kasterlee is toch veruit de schoonste uit de omgeving en da compenseert dan toch wa ni waar
Vond het BLOSO gehalte nogal hoog en van het militair domein heb ik eigenlijk niks gezien.
Ale da denk ik toch want andere TT's van hier in de buurt hebben echte prachtige stukken op één of ander militair domein.
Voor de rest niks dan lof, organisatie, bevoorrading, afpijling noem maar op picobello
Eindconclusie: alles tesamen mij uiteraard goe geamuseerd want de BLOSO tour van kasterlee is toch veruit de schoonste uit de omgeving en da compenseert dan toch wa ni waar
De Tielense WielerToeristen wil iedereen bedanken die aanwezig was op onze organisatie.
Ondanks de concurentie van de MTB in Grobbendonk en Westmalle hadden we toch nog een mooi aantal deelnemers.
Al jullie positieve reacties en opmerkingen nemen we mee naar 2011.
Door omstandigheden konden we dit jaar niet door het militair domein van Tielen/Turnhout, maar ondertussen hebben we een positieve bevestiging voor volgend jaar.
Met stip te noteren in je MTB-agenda:
zondag 18 september 2011 voor onze 12de editie.
getekend : TielenseWT - TWT
Ondanks de concurentie van de MTB in Grobbendonk en Westmalle hadden we toch nog een mooi aantal deelnemers.
Al jullie positieve reacties en opmerkingen nemen we mee naar 2011.
Door omstandigheden konden we dit jaar niet door het militair domein van Tielen/Turnhout, maar ondertussen hebben we een positieve bevestiging voor volgend jaar.
Met stip te noteren in je MTB-agenda:
zondag 18 september 2011 voor onze 12de editie.
getekend : TielenseWT - TWT