Fram en vork zijn al ubervetRigolleM wrote:Bike? Ik zie een frame en een vork... die foto van de volledige bike is niet DE bike maar een voorbeeld hoe er zou kunnen uit zien...
niner air carbon: KLAAR!!!!!!!!7,7kg!!!!!!!! p1!!!!!!
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Ik heb hier al eens geinformeerd maar de apotheker blijkt niets te hebben tegen muggeziften!Riina wrote:Dus je ziet hem niet maar je hebt hem gezien?RigolleM wrote:Bike? Ik zie een frame en een vork... die foto van de volledige bike is niet DE bike maar een voorbeeld hoe er zou kunnen uit zien...
Er bestaan vast wel pillen voor jouw aandoening
gewicht:1164gram excl balhoofd en crank cups die er nog in moeten.julie wrote:kan meneer misschien het gewicht van het frame verifieren?![]()
1100 g is onmogelijk.
Iemand anders heeft de zijne in dezelfde maat op 1360 gewogen..
(sorry maar ik ben nou eenmaal een weightweenie en voor mij zijn dat soort details belangrijk)
- jokkestoemp
- Mountainbiker
Post by jokkestoemp »
prachtig frame en zeer geslaagde kleuren.
nu weet ik wat ik in mijn brief moet schrijven voor 6 december
nu weet ik wat ik in mijn brief moet schrijven voor 6 december
heb je misschien een foto van het frame op de weegschaal?ierooj wrote:gewicht:1164gram excl balhoofd en crank cups die er nog in moeten.julie wrote:kan meneer misschien het gewicht van het frame verifieren?![]()
1100 g is onmogelijk.
Iemand anders heeft de zijne in dezelfde maat op 1360 gewogen..
(sorry maar ik ben nou eenmaal een weightweenie en voor mij zijn dat soort details belangrijk)
wat voor bottom bracket is het trouwens?