Veldrijden 2010-2011

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
den mountenbiker
Mountainbiker

Veldrijden 2010-2011

Post by den mountenbiker »

Alles over het veldrijden hier...
De eerste nu zondag de Steenbergcross te Erpe-Mere
Hopelijk veel sensatie en spannende duels

kalender

http://www.sportuitslagen.org/veldrijde ... b0-u5.html
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

laat mor kome
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

't zal spannend worden vanaf 1 jan 2011
als Albert steeds het gat zal moeten toerijden op Nys & Stybar
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

STYBAR ftw =D>
Ardo
Mountainbiker

Post by Ardo »

Ik vraag me af wie van de toppers al met schijremmen gaat crossen :lol:
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Dat denk ik niet is wat fiets evolutie betreft de sport met het minste vooruitgang behalve de introduktie van carbon niks nieuws aan cross fietsen maar zij hebben ook wel beperkingen wat regelgeving betreft . Zou wel eens een niner met vaste vork willen zien mee rijden denk dat op sommige omlopen die verrasend goed uit de hoek zouden komen .Spijtig genoeg zijn er van die regels als geen plat stuur en banden niet breder dan 32 .
Ardo
Mountainbiker

Post by Ardo »

malmedy wrote:Dat denk ik niet is wat fiets evolutie betreft de sport met het minste vooruitgang behalve de introduktie van carbon niks nieuws aan cross fietsen maar zij hebben ook wel beperkingen wat regelgeving betreft . Zou wel eens een niner met vaste vork willen zien mee rijden denk dat op sommige omlopen die verrasend goed uit de hoek zouden komen .Spijtig genoeg zijn er van die regels als geen plat stuur en banden niet breder dan 32 .
Ja maar ik had vernomen dat de UCI vanaf dit seizoen schijfremmen ging toelaten op CX-fietsen. Nu ben ik benieuwd wie er al mee gaat rijden en wie niet.
http://translate.google.be/translate?hl ... 660&anno=2

greetz
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

malmedy wrote:Dat denk ik niet is wat fiets evolutie betreft de sport met het minste vooruitgang behalve de introduktie van carbon niks nieuws aan cross fietsen maar zij hebben ook wel beperkingen wat regelgeving betreft . Zou wel eens een niner met vaste vork willen zien mee rijden denk dat op sommige omlopen die verrasend goed uit de hoek zouden komen .Spijtig genoeg zijn er van die regels als geen plat stuur en banden niet breder dan 32 .
Ik ga wat locale koersen met de Niner afknallen, net als in de States moogde daar met ne mtb meedoengh, als uw stuur nie breder is dan ...??? cm....

Ben al een paar keer met de elites zonder contract gon trainen, 't zijn vogels voor de 29 kat....in de bochten zijn ze kansloos met hun Rhino's tov de grip van ne Rocket Ron, in den dikke smurrie zal da wel rapper zijn, mor dan zit ik met bier en chips voor den tv naar de sikkelkrosser te zien, 'k maak me nie geire vuil.
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

propere jongen hé gij :lol:
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Ardo wrote:Ik vraag me af wie van de toppers al met schijremmen gaat crossen :lol:
Nys singlespeed na z'n malmedy debacle
Locked