Zo 19/09/2010 Overpelt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

DOXX wrote: ik begrijp wat je bedoelt hoor maar als een organisatie niet voldoende deelnemers heeft is dat een serieuze hypotheek op de toekomst van de TT's en dat willen we niet hé :wink:
Ik ben nog maar TT's aan 't rijden van 2003 en zie ze enkel drukker en drukker worden.
Als ik dan hoor hoe rustig de TT's waren tien jaar geleden denk ik dat wat minder volk zeker geen kwaad kan. :wink:

Soit, ik ga zondag deze TT rijden.
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Ik schreef het al eerder: de starturen opentrekken tot de middag of zelfs de vroege namiddag. Ik merk dat de laagvliegers vroeg vertrekken. Begrijpelijk, ze zijn jong en hebben meestal een gezin. Anderen zijn meester van hun tijd en/of slapen graag wat langer en/of nemen een uitgebreid ontbijt. Zelf vertrek ik steevast bij de laatsten, sowieso minder druk.

Wat deze tocht betreft: ik kijk uit naar info over de bodemgesteldheid, kan dat?
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

Kom waarschijnlijk ook af. zal ook liggen aan het feestje in de badcave de avond ervoor.
normaliter kan de bodem aan die kanten wel wat hebben: kempense zandgrond he. Maar ik woon 25 km verder dus ik kan het je niet precies zeggen.
Eijsbiker
Mountainbiker

Post by Eijsbiker »

Toch even iets over onze tocht, na de vele regenbuien ligt het parkoers er nog redelijk droog bij, er zijn wel wat plassen maar als het een paar uur droog blijft, zijn die ook zo verdwenen. Het mulle zand is nu zelfs goed berijdbaar. Dus als het niet veel meer regent kan U een droog ritje maken.
Hollandbiker
Mountainbiker

Post by Hollandbiker »

House of Cycling zal zondag aanwezig zijn met een stand in de inschrijvings zaal. We hebben heel wat leuke spulletjes bij ons met wat aanbiedingen, vooral in de sport voeding.
Om 12 uur is er een tombola met 3 prijzen.
Tot zondag!
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Kom zeker ook af voor de 100km, dit is één van de betere marathon's :drunk:
Hellraider
Mountainbiker

Post by Hellraider »

Eigenlijk een goede voorbereiding op het BK marathon volgende week. Ongeveer dezelfde ondergrond en omgeving.
Overpelt en Beringen liggen eigenlijk niet zover van elkaar af.
buitingklokje
Mountainbiker

Post by buitingklokje »

wegaan erzijn en dat is fijn. hopelijk sneuvelen we niet in het zand, want dat is echt ambetant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! see you
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

Na hoeveel km kom de splitsing 60 en 80 km want ik MOET thuis zijn om 12 h 00 om de vrede in huis te bewaren want anders staat er iemand zo [-( op mij te wachten en dan druk ik mij nog voorzichtig uit :cry:
Eijsbiker
Mountainbiker

splitsingen

Post by Eijsbiker »

Hoi dirtyd, de eerste splitsing voor 20 + 80 komt na 12 km, de splitsing van de 60 km is na 50 km, de tweede splitsing voor de 80 is na 65 km.
Post Reply