Garmin edge 605-705

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Iemand interesse in ne edge 500 stuurhouder ?
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Ik heb me ook een Edge bij aangeschaft, vooral wegens de hartslag- en cadansmeter.
Nu heb ik zo'n kaartje van 4GB bij gekocht, waar ik gisteren de volledige wegenkaart van Europa, Topo Belux en een Franse topokaart wou op installeren.
Volgens Mapsource was dit een bestand van 2,7 GB.
Toen ik het wou kopiëren naar de GPS, beweerde Mapsource dat er maar 983 MB ruimte daarop was, terwijl ik tch een kaart van 4 GB heb?
johand
Mountainbiker

Post by johand »

El Baelos wrote:Toen ik het wou kopiëren naar de GPS, beweerde Mapsource dat er maar 983 MB ruimte daarop was, terwijl ik tch een kaart van 4 GB heb?
Ik weet dat er vroeger een limiet van 2Gb was voor SD kaarten op de Edge. Met de laatste firmware zou die limiet niet meer gelden... Staat op uw Edge de laatste update?
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Je kunt ook een SD kaart in Mapsource/Basecamp raadplegen zonder dat deze in de GPS zit als gewone drive, gaat vlotter want de Edge is volgens mij geen USB 2.0 protocol.
BeeMeRke
Mountainbiker

Post by BeeMeRke »

RigolleM wrote:Je kunt ook een SD kaart in Mapsource/Basecamp raadplegen zonder dat deze in de GPS zit als gewone drive, gaat vlotter want de Edge is volgens mij geen USB 2.0 protocol.
Alsje pc een cardreader heeft tenminste;)
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

El Baelos wrote:Ik heb me ook een Edge bij aangeschaft, vooral wegens de hartslag- en cadansmeter.
Nu heb ik zo'n kaartje van 4GB bij gekocht, waar ik gisteren de volledige wegenkaart van Europa, Topo Belux en een Franse topokaart wou op installeren.
Toen ik het wou kopiëren naar de GPS, beweerde Mapsource dat er maar 983 MB ruimte daarop was, terwijl ik tch een kaart van 4 GB heb?
Mijn 4GB kaartje werkt wél.
Gekocht en er in gestoken. Niets geformatteerd.
Maarre, mijn topo Frankrijk alleen is al 2.7 GB :roll:
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Herder Alex² wrote:
El Baelos wrote:Ik heb me ook een Edge bij aangeschaft, vooral wegens de hartslag- en cadansmeter.
Mijn 4GB kaartje werkt wél.
Gekocht en er in gestoken. Niets geformatteerd.
Maarre, mijn topo Frankrijk alleen is al 2.7 GB :roll:
't Is enkel de kaart van de regio Côte d'Azur, hé.
BeeMeRke
Mountainbiker

Post by BeeMeRke »

Hoe zet ik de edge 705 terug in oorspronkelijke staat? Denk dat ik op de een of andere manier mijn topo benelux erop gezet heb en nu is dat ding pokketraag... Kaart zou op de sd moeten staan...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

BeeMeRke wrote:Hoe zet ik de edge 705 terug in oorspronkelijke staat? Denk dat ik op de een of andere manier mijn topo benelux erop gezet heb en nu is dat ding pokketraag... Kaart zou op de sd moeten staan...
Bij mij staat de benelux ook op het geheugen van het toestel en heb geen problemen hoor, wel als ik een route in gpx wil narijden, amaai mijn botten. Via een koers rijden is simpelder

MaC'Red 8)
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

BeeMeRke wrote:Hoe zet ik de edge 705 terug in oorspronkelijke staat? Denk dat ik op de een of andere manier mijn topo benelux erop gezet heb en nu is dat ding pokketraag... Kaart zou op de sd moeten staan...
kaarten zet ik altijd op het intern geheugen voor snelheidswinst.

via mapsource kan je je kaarten toch verwijderen op je toestel?
Post Reply