Garmin edge 605-705
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Ik heb me ook een Edge bij aangeschaft, vooral wegens de hartslag- en cadansmeter.
Nu heb ik zo'n kaartje van 4GB bij gekocht, waar ik gisteren de volledige wegenkaart van Europa, Topo Belux en een Franse topokaart wou op installeren.
Volgens Mapsource was dit een bestand van 2,7 GB.
Toen ik het wou kopiëren naar de GPS, beweerde Mapsource dat er maar 983 MB ruimte daarop was, terwijl ik tch een kaart van 4 GB heb?
Nu heb ik zo'n kaartje van 4GB bij gekocht, waar ik gisteren de volledige wegenkaart van Europa, Topo Belux en een Franse topokaart wou op installeren.
Toen ik het wou kopiëren naar de GPS, beweerde Mapsource dat er maar 983 MB ruimte daarop was, terwijl ik tch een kaart van 4 GB heb?
Ik weet dat er vroeger een limiet van 2Gb was voor SD kaarten op de Edge. Met de laatste firmware zou die limiet niet meer gelden... Staat op uw Edge de laatste update?El Baelos wrote:Toen ik het wou kopiëren naar de GPS, beweerde Mapsource dat er maar 983 MB ruimte daarop was, terwijl ik tch een kaart van 4 GB heb?
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Mijn 4GB kaartje werkt wél.El Baelos wrote:Ik heb me ook een Edge bij aangeschaft, vooral wegens de hartslag- en cadansmeter.
Gekocht en er in gestoken. Niets geformatteerd.
Maarre, mijn topo Frankrijk alleen is al 2.7 GB
't Is enkel de kaart van de regio Côte d'Azur, hé.Herder Alex² wrote:Mijn 4GB kaartje werkt wél.El Baelos wrote:Ik heb me ook een Edge bij aangeschaft, vooral wegens de hartslag- en cadansmeter.
Gekocht en er in gestoken. Niets geformatteerd.
Maarre, mijn topo Frankrijk alleen is al 2.7 GB
- MaC'Red
- Mountainbiker
Bij mij staat de benelux ook op het geheugen van het toestel en heb geen problemen hoor, wel als ik een route in gpx wil narijden, amaai mijn botten. Via een koers rijden is simpelderBeeMeRke wrote:Hoe zet ik de edge 705 terug in oorspronkelijke staat? Denk dat ik op de een of andere manier mijn topo benelux erop gezet heb en nu is dat ding pokketraag... Kaart zou op de sd moeten staan...
MaC'Red
- LuckyIron
- Mountainbiker
kaarten zet ik altijd op het intern geheugen voor snelheidswinst.BeeMeRke wrote:Hoe zet ik de edge 705 terug in oorspronkelijke staat? Denk dat ik op de een of andere manier mijn topo benelux erop gezet heb en nu is dat ding pokketraag... Kaart zou op de sd moeten staan...
via mapsource kan je je kaarten toch verwijderen op je toestel?