Do 16/09/2010 Grobbendonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
iddi
Mountainbiker

Post by iddi »

spaghetti_2 wrote:ik wil morgen mss eens het parcours rijden, maar ik veronderstel dat ik dan niet meer op het militair domein terecht kan. Waar kan ik inpikken op 'openbaar' terrein ?
Eigenlijk moet je dan de bloso route van Herentals rijden...
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

de toertocht loopt gewoon over het blosoparcours ?
alain vandam
Mountainbiker

Post by alain vandam »

vandaag een prachtige TT gedaan

goede bepijling
mooi parcours
goede bevoorrrading

groot minpunt !!!
er was geen douche voorzien voor de vrouwen,het kan toch niet de bedoeling zijn dat zij net zoals de mannen zich buiten moeten uitkleden om dan vervolgens in de douche te kruipen [-X [-X [-X
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

alain vandam wrote:vandaag een prachtige TT gedaan

goede bepijling
mooi parcours
goede bevoorrrading

groot minpunt !!!
er was geen douche voorzien voor de vrouwen,het kan toch niet de bedoeling zijn dat zij net zoals de mannen zich buiten moeten uitkleden om dan vervolgens in de douche te kruipen [-X [-X [-X
ge kunt u toch uitkleden in de velddouche ? er zijn waterdichte vakken voorzien voor uw kleding. Ne vent ga ook nie in zenne blote flikker buiten staan hé.

grtz korporaal chimaera ;-)
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Leuke toer heel veel singels wel wat bloso buiten het militeir domein maar daar werd ook regelmatig van afgeweken bevoorading voldoende er waren wel voldoende pijlen aleen soms waren ze bijne tegen de grond en somige waren op 2meter boven de grond of soms ook maar 1meter is ene links van de weg dan weer ene rechts en op het kamp waren er dan nog zeven of acht verschilende toeren uit gestipelt met andere pijlen dus opleten en dan lukte het wel een beetje meer regelmaat in het afpijlen is toch gemakelijker. Normaal gezien tot volgend jaar
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

zondag terug van dat.

Is het net zoals vorig jaar; heel stuk domein, dan snel bloso stuk en dan terug domein in tot aan de finish?
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

spooky wrote:zondag terug van dat.

Is het net zoals vorig jaar; heel stuk domein, dan snel bloso stuk en dan terug domein in tot aan de finish?
Als zondag dezelfde toer is als vorige donderdag, dan klopt dat.
Is een schoon toerke...Beetje reserve houden voor de laatste 8km, maar juist voor je terug het domein op rijdt, is er een asfaltstuk van enkele kilometers om te recupereren of te vlammen...(langs het Heiken in Vorselaar)
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

jinba ittai wrote:
spooky wrote:zondag terug van dat.

Als zondag dezelfde toer is als vorige donderdag, dan klopt dat.
Is een schoon toerke...Beetje reserve houden voor de laatste 8km, maar juist voor je terug het domein op rijdt, is er een asfaltstuk van enkele kilometers om te recupereren of te vlammen...(langs het Heiken in Vorselaar)
Zondag is het idd net dezelfde toer, het is nl dezelfde organisatie hé. Donderdags "Dwars door de kempen" vooral voor militairen en Zondags "Kom op tegen Kanker". Volgens den edge 705 zijn het op den 45km toer 329hm dacht ik.

http://connect.garmin.com/activity/49497079

Ik zal er zondag weer zijn met den Turner en in de namiddag met 't gezinneke fietseLIERen
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

vandaag de 45 gedaan, mooi goed berijdbaar parcour, samen gereden met twee broers uit Herentals, de ene reed met een wrak rond, ni normaal, op het laatst heeft hij nog zijn derrailleur in ze wiel getrokken, heb hem er dan maar af gehaald zodat hij single speed naar huis kon, gelukkig ging hij voor een nieuwe mtb kijken
Kristoflookit
Mountainbiker

Post by Kristoflookit »

leuk toerke, toffe kronkels op het militair domein. Ook in Blosodomein (Herentals) nog voor mij onbekende stukjes gereden.
top.
Post Reply