Hel van Kasterlee 2013
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Hoi hoi,
Ben nieuw hier op het forum maar ben wel al een tijdje aan het volgen. Ik ben behoorlijk aan het twijfelen om ook mee te doen. Niet dat ik klassement ambities heb maar gewoon om voor mijzelf een zo goed mogelijke tijd te behalen. Ik denk dat voor mij het mountainbiken het zwaarste zal zijn. Ik ga verder trainen en dan hoop ik dat de tijd raad zal brengen
.
Groeten Peeters
Ben nieuw hier op het forum maar ben wel al een tijdje aan het volgen. Ik ben behoorlijk aan het twijfelen om ook mee te doen. Niet dat ik klassement ambities heb maar gewoon om voor mijzelf een zo goed mogelijke tijd te behalen. Ik denk dat voor mij het mountainbiken het zwaarste zal zijn. Ik ga verder trainen en dan hoop ik dat de tijd raad zal brengen
Groeten Peeters
Hey maat, niet twijfelen! BANGE MENSEN GAAN OOK DOOD ...Peeters wrote:Hoi hoi,
Ben nieuw hier op het forum maar ben wel al een tijdje aan het volgen. Ik ben behoorlijk aan het twijfelen om ook mee te doen. Niet dat ik klassement ambities heb maar gewoon om voor mijzelf een zo goed mogelijke tijd te behalen. Ik denk dat voor mij het mountainbiken het zwaarste zal zijn. Ik ga verder trainen en dan hoop ik dat de tijd raad zal brengen.
Groeten Peeters
Kga moeten passen op 2 Oktober. Er is ook een toertocht in Kasterlee die dag dus best misschien op 3 Oktober doen ?MAD MAX wrote:christophem wrote:LIJST VAGEVUUR-DAG - ZA 02 OKTOBER:
Griet uit Kasterlee
MAD MAX uit Arendonk
de vallende mountainbiker uit Lille
Christophe uit Oudenaarde
WebEdje uit Tielen
VAGEVUURDAG WORDT AFGEBLAZEN !MAD MAX wrote:MAD MAX wrote:christophem wrote:LIJST VAGEVUUR-DAG - ZA 02 OKTOBER:
Griet uit Kasterlee
MAD MAX uit Arendonk
de vallende mountainbiker uit Lille
Christophe uit Oudenaarde
WebEdje uit Tielen
Duatter uit Mechelen
Er zijn al een aantal afmeldingen en inschrijvingen komen er blijkbaar niet bij.
Vermoedelijk owv het feit dat het gratis was ...
Ik had mss een fikse inschrijfsom moeten vragen dan kon men daar op beginnen kankeren
Maar niet getreurd, we trainen lekker verder.
Wel spijtig voor Christophe en Duatter die wel eens in onze contreien wilden rondtoeren.
Daarom kerels, als ge die dag toch wil afkomen, dan mail je me en spreken we iets af om samen die TT te doen waarover Griet het heeft.
Dat is idd de moeite!
Bovendien hoef je je daar over je wieldiameter geen zorgen te maken!
Mss krijg ik Wald Herr en Ambioris ook nog zo ver om mee te toeren, dan hebben we al een tof groepke.
En de laatste die aan komt hangt eraan voor een rondje DUVEL !