Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Voor mij word het zondag Wachtebeke (Prov. domein Puyenbroeck).

Voor wie geintreseerd is stel ik voor 8:00uur aan de inschrijving.
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

erwin.91 wrote:Voor mij word het zondag Wachtebeke (Prov. domein Puyenbroeck).

+1

Ik had er ook al aan gedacht dezen tour nog ne keer te doen
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Eagle Stijn wrote:
erwin.91 wrote:Voor mij word het zondag Wachtebeke (Prov. domein Puyenbroeck).

+1

Ik had er ook al aan gedacht dezen tour nog ne keer te doen
Ik zal er zijn
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ik zal er ook zijn, moest ik iets later zijn, wacht efkens hé mannen. Het zal een zwaar weekend worden. :drunk: :drunk:

Joan gaat ook mee, en die ging ook tegen 8u naar daar komen. Dat is daar wel een snel tochtje, vorige keer op 1u46' binnen, 26,5avg. Het zal nu wat rustiger worden toch!!
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Sorry mannen da ik er niet was, vorige week serieuse valling gehad. Was beters dus gisteren naar Waasmunster gaan bollen van thuis uit naar daar met de bike had een klein 100km .
Vanmorgen de neus weer dicht en hoofdpijn. Miljaarde had echt graag is die tocht in het domein gereden, had ik wat nieuwe baantjes leren kenne voor mijn trainingsritjes. En had nog graag is met de clubleden samen gebiked en gepraat. Is eens geestig,maarja niets aan te doen hé.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Het was een zeer knappe en leuke tocht vandaag in Wachtebeke.
Bijna geen baan gezien en zeer veel singeltracks en bos.

De bevoorrading van vandaag dat hadden we nog nooit gezien. Dat was precies een dessertenbuffet van een feest. Ongelofelijk wat ze daar allemaal bij hadden. En lekker jammie =D>

Volgende week zou ik normaal gezien naar Wieze zijn gegaan maar dat zal niet lukken. Ik moet zaterdagavond naar een feest en zaterdag kan ik ook al niet gaan fietsen. Zal eens een weekendje zonder bike worden.
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Bij mij zal het volgend weekend ook niet lukken, vrijdag trouw van mijn broer en zaterdag/zondag ga ik naar de Ardennen voor de Spa 6 hours.
Alé ja, vermits ik nog ga overnachten van zondag op maandag ga ik de maandag daar wel in de buurt wat gaan rijden :-)

Vandaag trouwens gaan rijden naar Anderlues, miljaar zeg daar lag wel wat modder, daar was ik niet op voorzien en daar dan ook nog eens pittige klimmetjes bij en wat technischere afdalingen :-)
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

Ik ga komende zondag naar Wieze.

Voor diegenen die interesse hebben, om 8u30 aan de inschrijvingen :-D
Last edited by Eagle Stijn on Wed 22 Sep 2010 21:23, edited 1 time in total.
flaming_jakke
Mountainbiker

Wieze

Post by flaming_jakke »

Yes ... ze zijn deze middag met 't machien gekomen ! De week is weer in twee gekapt !! :lol:

Tijd om aan de bike-plannen van 't weekend beginnen te denken. Ik ga zondag naar Wieze ... wie heeft er zin mee te gaan. 8u30 aan de start.

:drunk:
TimDC
Mountainbiker

Re: Wieze

Post by TimDC »

flaming_jakke wrote:Yes ... ze zijn deze middag met 't machien gekomen ! De week is weer in twee gekapt !! :lol:

Tijd om aan de bike-plannen van 't weekend beginnen te denken. Ik ga zondag naar Wieze ... wie heeft er zin mee te gaan. 8u30 aan de start.

:drunk:
Gaat dat wel lukken Jakke? Ik durf dat hier toch niet te schrijven zenne. Ik hoop dat het geen al te zatten avond wordt, dan kan ik misschien ook nog mee :drunk: :drunk:
Post Reply