Dien verlengkabel was mor een halve rond lang, daarom moest em stoppenEl Perro Diablo wrote:Nys heeft die ook, mor in Malmedy (29'r parcours) sloegen ze toch viesch tegen zijne toptube.....prideandglory1891 wrote:'t Zijn speciale, op elektriek, met sensor.. Als ze de bovenbuis naderen draaien ze omhoog. Als de pielen nie plat zijn. Ne verlengkabel is zo handig nieDXC wrote:Komen die shifters niet tegen de toptube?
Verder... Subliem.
Fermste velo van't forum, andere topics mogen van een slotje voorzien worden, hier is't te doen nu.
niner air carbon: KLAAR!!!!!!!!7,7kg!!!!!!!! p1!!!!!!
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
en daarom rijd ik gewoon met de twisters!prideandglory1891 wrote:Dien verlengkabel was mor een halve rond lang, daarom moest em stoppenEl Perro Diablo wrote:Nys heeft die ook, mor in Malmedy (29'r parcours) sloegen ze toch viesch tegen zijne toptube.....prideandglory1891 wrote:'t Zijn speciale, op elektriek, met sensor.. Als ze de bovenbuis naderen draaien ze omhoog. Als de pielen nie plat zijn. Ne verlengkabel is zo handig nie
Fermste velo van't forum, andere topics mogen van een slotje voorzien worden, hier is't te doen nu.
die gaan er niet tegen komen en doen het prima!
en de mijne wordt mooier!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Azzuri heeft er één gekregen en de rest komt binnen 3 weken.ierooj wrote:Azzuri in Breda is dealer.Schijfrem wrote:![]()
Mooi.
Waar ergens gekocht?
Maar de frames zijn nog niet te krijgen zeggen ze bij Niner zelf.....
Zeer mooie kader .... ook nog gewacht om deze te kopen...
Maar niemand kon mijn een duidelijke leverdatum zeggen voor een large. Enkele malen gebeld met invoerder en was telkens binnen een paar weken , maanden ed , Wel al een prijs voor doorgekregen....Mooi gewacht tot einde juli en nog geen datum , dan maar terug een specialized besteld ( 29er S-works)....
Bij die weet ik tenminste wel wanneer die komt....
Maar niemand kon mijn een duidelijke leverdatum zeggen voor een large. Enkele malen gebeld met invoerder en was telkens binnen een paar weken , maanden ed , Wel al een prijs voor doorgekregen....Mooi gewacht tot einde juli en nog geen datum , dan maar terug een specialized besteld ( 29er S-works)....
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Large en Small's ten vroegste eind van dit jaar.Hoezo wrote:Zeer mooie kader .... ook nog gewacht om deze te kopen...