Roc d'Azur 2010 : 7 tot 10 oktober
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gwen wrote:http://www.rocazur.com/inscription-vtt/ ... c-azur.php
Naam ingeven en je krijgt een overzicht van alles waar je voor ingeschreven bent. Als je dan op je startnummer in de kolom dossard klikt kan je een pdf downloaden met een soort van inschrijvingsbewijs van de organisatie. Al denk ik dat je alleen met je medisch attest en identiteitskaart er ook wel aan geraakt hoor
Je kunt natuurlijk altijd ter plaatse uw nummerke gaan zoeken
Zijn er hier ervaringsdeskundigen die mij advies kunnen geven over het verzet dat ik zou gebruiken?
Zijn de hellingen gemiddeld steiler dan in de Ardennen, of gewoon langer?
Qua verzet ben ik echt zwaar aan 't twijfelen om m'n dubbel vooraan (26-38 ) te behouden of toch weer 22-32-44 te nemen.
Die 26 is zo zalig in lange, niet te steile beklimmingen, ik ben daar echt zot van.
Aan de andere kant moet ik op zeer steile beklimmingen merkelijk meer afstappen of even stoppen om uit te puffen dan vroeger.
Voor de Ardennen vind ik niet dat dat laatste nadeel opweegt tegen het voordeel, maar voor de Roc misschien wel...
Zijn de hellingen gemiddeld steiler dan in de Ardennen, of gewoon langer?
Qua verzet ben ik echt zwaar aan 't twijfelen om m'n dubbel vooraan (26-38 ) te behouden of toch weer 22-32-44 te nemen.
Die 26 is zo zalig in lange, niet te steile beklimmingen, ik ben daar echt zot van.
Aan de andere kant moet ik op zeer steile beklimmingen merkelijk meer afstappen of even stoppen om uit te puffen dan vroeger.
Voor de Ardennen vind ik niet dat dat laatste nadeel opweegt tegen het voordeel, maar voor de Roc misschien wel...
- orangecrash
- Mountainbiker
Post by orangecrash »
ik heb een pack te koop voor de Roc Marathon - Roc Noir - Roc d' Azur.
Reeds aangekocht in oktober 2009, dus goeie startplaatsen.
aankoopprijs was 88 euro denk ik.
mail: orangecrash@hotmail.com
Reeds aangekocht in oktober 2009, dus goeie startplaatsen.
aankoopprijs was 88 euro denk ik.
mail: orangecrash@hotmail.com
- Stalen Worm
- Mountainbiker