Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

TimDC wrote:Morgen om 8u15 aan de watertoren te Lebbeke, voor diegene die mee gaan naar Bouillon. Ze geven prachtig weer dus kan al niet verkeerd gaan. Zondag geven ze kans op onweer maar pas tegen de avond in de Ardennen. We zullen ervan genieten.
Op Meteox kan je zien dat het zondag tussen 11 en 14u gaat regenen in Bouillon :wink:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Kristof Huyck wrote:
TimDC wrote:Morgen om 8u15 aan de watertoren te Lebbeke, voor diegene die mee gaan naar Bouillon. Ze geven prachtig weer dus kan al niet verkeerd gaan. Zondag geven ze kans op onweer maar pas tegen de avond in de Ardennen. We zullen ervan genieten.
Op Meteox kan je zien dat het zondag tussen 11 en 14u gaat regenen in Bouillon :wink:
Ik hoop van 8u45 al regen ... dan hoef ik m'n regenjasje niet in de rugzak te steken :lol:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Wat een knapen tof weekend daar in Bouillon, de Downhillwedstrijd van zaterdag was echt ongelofelijk om naar te kijken. Wat een techniek en durf hebben die mannen toch, de wedstrijd werd dan nog gewonnen door een 16 jarige belg. Voor een Spanjaard.

Zondag was het na een turbulente nacht (hé Kris :lol: ), die het nodig vond om het hele bos om te zagen aan ons om op de 70km aan de start te verschijnen. Eerst was het mistig maar nadien kwam de zon er door. Ondanks de korte nachtrust heeft iedereen schitterend gereden. De uitslag is nog niet bekend maar de gemiddeldes die we vandaag behaald hebben, hebben we in de Ardennen nog nooit kunnen realiseren.

Volgend jaar zeker weer, knappe organisatie daar, zeer knap parcours, zeer veel singletracks en heeeel veel bos. Wel veel langere maar minder technische klimmen dan in Houffalize. 70km met zo'n 1500hm en 19,7 avg. Max speed 68.7km/u. Spijtig dat ik die klop heb gekregen want op 41km had ik nog 23avg.
Kvenlor
Mountainbiker

Post by Kvenlor »

Kvoel het toch zenne dak gisteren op die velo gekropen ben...
Proficiat aan allemaal, kzal duidelijk nog wa moeten trainen om mee te kunnen. :wink: Kben als 180ste over de finish gegaan blijkbaar.
Volgend jaar nemen we wel ne extra velo mee hé, dan kan de 50cent meerijden.
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Euh, ge zijt als 373ste geeindigd, Koen :wink:

Gisterenavond nog naar mijnen achterband gekeken, er is een scheur in de 'vouw' van een nop aan de zijkant. Die moet telkens bij bochten terug even zijn open gekomen, waardoor drukverlies --> lek. Die pech heeft mij godver een top 150 plek gekost, nu amper 197ste :evil:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Dikke chapeau aan iedereen voor de prestaties in Bouillon.

Jammer van de pech voor Kristof ... een mooiere positie had er zeker ingezeten.
Knappe prestatie van Koen om na de pech van Serge toch nog de 75km af te leggen.

Dit weekend kan ik enkel op zondag. Wie gaat er naar waar op zondag ? :bounce:
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Ik denk dat ik naar Anderlues ga rijden zondag, de 66km / 1150 Hm lijkt me wel wat :-) Ale het hangt wat af van het weer, maar voor het weekend voorspellen ze droog en regelmatig zon.
Tis een goed uur rijden trouwens van Dendermonde.
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

flaming_jakke wrote:Dikke chapeau aan iedereen voor de prestaties in Bouillon.

Jammer van de pech voor Kristof ... een mooiere positie had er zeker ingezeten.
Knappe prestatie van Koen om na de pech van Serge toch nog de 75km af te leggen.

Dit weekend kan ik enkel op zondag. Wie gaat er naar waar op zondag ? :bounce:
Dit weekend ga ik rijden in "Tellin" dus zal (weeral) niet van de partij zijn.
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

VTom wrote:Jakke...ziehier mijne gok...
http://www.specialized.com/be/nl/bc/SBC ... e=Mountain
Ik dacht met dat ik 'close' zat met mijn gok, dat het dus zeker nen Niner was? Just een ander kleurke :-)

Ben vanmiddag trouwens bij ne Specialized dealer geweest 8)
Post Reply