Diamond wrote:ook ik heb gisteren in Averbode de"Sven Nijs-Marathon" gereden,ben van thuis uit vertrokken om 6h45,en volledig binnendoor(onverhard) naar het vertrek gereden,ik starte terplaatse om 7h28,en was terug thuis om 11h45,met 93km op de teller.
Ja het klopt wel een beetje wat er hierboven geschreven wordt,maar men moet ook niet overdrijven met zijn negatieve praat.
Ik heb de volledige 62km uitgereden,ben ook Nijs tegengekomen en die was idd stillekes,maar ja wat wil je met zo'n pokkeweer.
Wat die bewaakte parking betreft,een slotje meenemen kan ook geen kwaad hoor,of is dat te zwaar soms?
Geen douches,ik ben zeiknat en vol modder nog binnendoor via het begin v/h parcours naar huis gereden toen nog eerst mijne bike afgespoten,en pas daarna zelf onder de douche.
Maarja ik rij altijd naarhuis om me te wassen.
Zijn we niet een beetje teveel verwend.......
Er zijn wel meerdere tt's waar geen douches zijn....
Een bidonneke met water in de auto en een emmerke,dat doet het ook !
Je moet maar een beetje inventief zijn,plan trekken noemt dat.
Is ni overdreven , blij voor jou da ge diht bij woont ...of was de tocht alleen maar voor de buurt ?
dit heb ik nog nooit meegemaakt ... , binnengekomen tijdens tombola , en weten dat de , marathon rijders , medelijden voor degene die na half 9 nog vertrokken zijn ,, in t gros nog binnen moesten komen , gewoon de tent douche , en afspuitstand waren voor 2 u al weg
vorig jaar waren we met 8 , dit jaar nog 2 die t nog een kans wilde geven , 2011 zullen er 0 zijn ,
we zijn verwend maar willen wel , als ge een uur in de auto zit proper naar huis ....
ps = ik ken geen toertochten zonder douches ... ???
ge moet volgende week is in heverlee gaan rijden