vandaag de routes van Lille en Herentals aan elkaar gedaan ...
die nieuwe single tracks ... wat een hobbelpad ... pfff voor de rest blijft Lille platte koek met af en toe wat leuks ertussen ...
Lille-Beerse - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
Dingeske
- Mountainbiker
- Location: marin team titanium, Xizang 9R, Lynskey 29er, Pace 129,Liteville 301, KLEIN attitude 1993
Als je ziet hoe die singletracks er bij liggen verschiet ik er niet van.gilbo wrote:heb vandaag gezien dat er op de nieuwe technische gedeeltes al "pussy paadjes" ontstaan om bochten en kleine knikjes af te snijden, tsss
Zonder fully en liefst nog een enduro is er niet deftig (plezant) over te rijden.
Het is bijna zo erg als de blauwe in Merksplas.
Ik vrees dat dit niet meer goed komt.
vant weekend voor 2de keer lille gedaan.
vorige keer was al jaar geleden ofzo en het is er zeer op vooruitgegaan vind ik!
rood is best wel cava!
groene is nog behoorlijk leuke en snelle om te rijden
blauwe heb ik links laten liggen, weet van vorige keer dat dit niet veel soeps is...
Maar het parcours is veel leuker geworden!
met een stralend zonnetje erbij is het een zeer leuke en aangename ontdekkingstocht geweest afgelopen zaterdag
gezien ik vlakbij woon, zal lille toch meer opt programma gaan staan...
vorige keer was al jaar geleden ofzo en het is er zeer op vooruitgegaan vind ik!
rood is best wel cava!
blauwe heb ik links laten liggen, weet van vorige keer dat dit niet veel soeps is...
met een stralend zonnetje erbij is het een zeer leuke en aangename ontdekkingstocht geweest afgelopen zaterdag
- jupke
- Mountainbiker
Blauw is anders ook aangepakt, in het stuk tussen de vosselaar en de lilse bergen zijn enkele singles bijgekomen. Ook het middelste stuk is best leuk (zie bergjes in het filmpje) enkel dat stuk naast de steenweg is vervelend.paflov wrote:vant weekend voor 2de keer lille gedaan.
rood is best wel cava!
Oproep aan bloso, probeer dat fietspad eens daar vantussen te halen!
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen