Irritatie zitvlak

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
hANDYman
Mountainbiker

Post by hANDYman »

cyclebot wrote:uiercreme, is dat ter preventie of gebruik je dat pas als je hol al tot een mijnenveld verworden is.
preventie tegen 't mijnenveld :lol:
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Image
Zelf nog geen ervaring mee, maar naar wat ik al gehoord heb zou dit een wondermiddel zijn.
http://www.okolestuff.com/Okole_Stuff/Home.html
Volder
Mountainbiker

Post by Volder »

nadat mijn hol al meerdere keren redelijk veel pijn deed, dan toch een pot uiercreme gaan halen, vandaag voor de eerste keer geprobeerd en ik moet zeggen, ik zal nooit meer zonder rijden!
_Nico_
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 ('10) / Eddy Merck Easton 7000 Racing ('05) / Diamant ('93)

Post by _Nico_ »

_alain_ wrote:Vandaag ook voor de eerste keer die Assos zalf gebruikt, nooit gedacht dat wat poepkeszalf zo een verschil kon maken..

En ze voelt lekker fris aan.
Toegepast op uw eigen zitvlak toch? Of op 't hare? :lol:
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

op de hare natuurlijk, maar dat is ook niet de mijne...
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Ik gebruik (nog) niks, want mijn zitvlak is zo hard als een oude speklap geworden :lol:
Doch wil ik niet zeggen dat deze en andere zalf een maat voor niets is, want met de lange fietsen sessie heb ik soms last hé.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Mijn poepzalf van Assos was net op, en dus bij Arsch Creme :lol: de Okole Stuff besteld om eens het verschil te testen.
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Benieuwd naar de werking van dit spul, laat je hierover iets weten?
Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

ik heb mij die Assos ook aangeschaft en vind ze ook zeer goed.
_Nico_
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 ('10) / Eddy Merck Easton 7000 Racing ('05) / Diamant ('93)

Post by _Nico_ »

Met mijn (club)koersbroek van Jartazi had ik al naadproblemen na een 7-tal maanden. Bijna elke rit eindigde in een kalvarietocht, waarbij ik nauwelijks nog in het zadel kon blijven zitten. Zo erg dat ik bijna snijwonden leek te hebben op 't zitvlak en ik nauwelijks nog op een stoel kon gaan zitten, massa's uiercrème hielp nauwelijks. Nu gewoon een oudere koersbroek (van Giordana) genomen + uiercrème en alle irritatie is voorbij =D>
Voor mij geen Jartazi meer [-X
Post Reply