Zo 12/09/2010 Averbode
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- IC
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 910 / Scott Scale 29" - 2 x 10 / On-One Scandal 26" - 1 X 9
sorrry voor tipfouten maar er zitt nog slijk in mijn ogen: schoon parcours, vrij goed uitgepijlddd maar na de tocht huilen met de pet op: slechte afspuitstand, douches stonden volgens mij zeer goed aangegeven maar waren veel te verafgelegen en niet praktisch - spijtig dat zo'n groot renner zijn naar daaraan verbonden wordt ...
een zeer triestige zaak zo'n organisatie: om 10u vertrokken voor de 62km. Een kleine 3u later aangekomen. Snel even naar de douche en dan naar de tent voor dieje langverwachte pannenkoek....nougabollen.
De tent was volledig opgekuist!
Dat vind ik nogal straf: je kan tot 10u30 vertrekken voor alle afstanden en als ge aankomt is de tent wrs al volledig weg!
Ik ben er zeker van dat er nog mtb'ers achter mij waren, maar dat is wel echt triestig. Geef mij maar een TT die georganiseerd is door de lokale verenigingen...veel meer beleving en overgave tijdens de organisatie!
De tent was volledig opgekuist!
Dat vind ik nogal straf: je kan tot 10u30 vertrekken voor alle afstanden en als ge aankomt is de tent wrs al volledig weg!
Ik ben er zeker van dat er nog mtb'ers achter mij waren, maar dat is wel echt triestig. Geef mij maar een TT die georganiseerd is door de lokale verenigingen...veel meer beleving en overgave tijdens de organisatie!
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
Yep 200% gelijk. En het zal er niet op verbeteren, Golazo is er enkel om de sport de grond in te boren en ze zijn jammer genoeg goe op weg.lucky7 wrote:De manager van Golazo heeft het domein in Averbode opgekocht en dat moet nu zijn geld gaan opbrengen.Ed raket wrote:Jammer, een gemiste kans voor de organisatie. Deze lokatie is totaal niet geschikt om een eindhappening te organiseren. Het enige pluspunt was de bepijling. De rest is huilen met de pet op....
Bijna 500 m moeten gaan naar douches, als je dat douches kunt noemen: 3 douchecellen.....een ramp voor doorregende bikers.
Een donkere muffe tent, dranken die veel te duur verkocht worden, Grimbergen op de kaart, maar als je eentje vraagt krijg je een lauwe Leffe in de plaats...enz...
Hier zien ze me nooit meer....![]()
Die discussie over Golazo is al eens ergens anders op het forum aan bod gekomen maar hier dus weer het bewijs dat enkel money telt.![]()
ook ik heb gisteren in Averbode de"Sven Nijs-Marathon" gereden,ben van thuis uit vertrokken om 6h45,en volledig binnendoor(onverhard) naar het vertrek gereden,ik starte terplaatse om 7h28,en was terug thuis om 11h45,met 93km op de teller.
Ja het klopt wel een beetje wat er hierboven geschreven wordt,maar men moet ook niet overdrijven met zijn negatieve praat.
Ik heb de volledige 62km uitgereden,ben ook Nijs tegengekomen en die was idd stillekes,maar ja wat wil je met zo'n pokkeweer.
Wat die bewaakte parking betreft,een slotje meenemen kan ook geen kwaad hoor,of is dat te zwaar soms?
Geen douches,ik ben zeiknat en vol modder nog binnendoor via het begin v/h parcours naar huis gereden toen nog eerst mijne bike afgespoten,en pas daarna zelf onder de douche.
Maarja ik rij altijd naarhuis om me te wassen.
Zijn we niet een beetje teveel verwend.......
Er zijn wel meerdere tt's waar geen douches zijn....
Een bidonneke met water in de auto en een emmerke,dat doet het ook !
Je moet maar een beetje inventief zijn,plan trekken noemt dat.
Ja het klopt wel een beetje wat er hierboven geschreven wordt,maar men moet ook niet overdrijven met zijn negatieve praat.
Ik heb de volledige 62km uitgereden,ben ook Nijs tegengekomen en die was idd stillekes,maar ja wat wil je met zo'n pokkeweer.
Wat die bewaakte parking betreft,een slotje meenemen kan ook geen kwaad hoor,of is dat te zwaar soms?
Geen douches,ik ben zeiknat en vol modder nog binnendoor via het begin v/h parcours naar huis gereden toen nog eerst mijne bike afgespoten,en pas daarna zelf onder de douche.
-
Ed raket
- Mountainbiker
Ik denk niet dat we verwend zijn, een degelijke douche is een minimum wat je kan verwachten. Een bidonneke water zou niet voldoende zijn om een door en door bemodderde biker proper te krijgen. En hier spreken we over een eindhappening, waar honderden bikers naar toe geleefd hebben......Diamond wrote:ook ik heb gisteren in Averbode de"Sven Nijs-Marathon" gereden,ben van thuis uit vertrokken om 6h45,en volledig binnendoor(onverhard) naar het vertrek gereden,ik starte terplaatse om 7h28,en was terug thuis om 11h45,met 93km op de teller.
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Diamond wrote:ook ik heb gisteren in Averbode de"Sven Nijs-Marathon" gereden,ben van thuis uit vertrokken om 6h45,en volledig binnendoor(onverhard) naar het vertrek gereden,ik starte terplaatse om 7h28,en was terug thuis om 11h45,met 93km op de teller.
-
Calleke
- Mountainbiker
Ik vind de neg. opmerkingen hierboven toch ook iets overdreven. De tocht op zich vond ik zeer goed. Door het fantastische weer, was het echt nog eens baggeren. Ik was wreed content dak vooraan de NN had liggen, achteraan de RaRa zorgde toch voor een aantal spannende momenten
Ook mijn remblokjes zijn stevig versleten.
De bevoorrading was zeer ruim. Na de tocht was het zeer lang aanschuiven aan de bike-wash (uiteindelijk dan maar thuis afgespoten). Voor een eindhappening hadden hier misschien iets meer spuiten mogen gestaan hebben. Het niet voorzien van een bewaakte fietsenstalling vind ik voor dit niveau eigenlijk niet kunnen. Ik denk dat dit in de basisregels van Fietspromo zou opgenomen moeten worden, zodat dit op elke TT voorzien is.
De twee pannenkoeken smaakten zeer goed na zo'n natte bedoening! De prijzen voor de drank vond ik inderdaad ietsje te veel en ook ik had liever iets anders gedronken, maar op zich vond ik de organisatie zeker geslaagd en steun ik het idee van zo'n eindhappening. (Stiekem had ik wel graag iets gewonnen
, hopelijk volgende keer meer geluk)
Ik ben blij van Sven Nijs eens gezien te hebben, ik verwacht van hem niet dat hij met elke deelnemer een klapke doet, zeker niet in dit weer. De aanwezigheid van zo'n coureur, maakt een tocht toch iets aantrekkelijker en helpt misschien meer mensen op de fiets, wat uiteindelijk toch de bedoeling van Fietspromo is hé.
De bevoorrading was zeer ruim. Na de tocht was het zeer lang aanschuiven aan de bike-wash (uiteindelijk dan maar thuis afgespoten). Voor een eindhappening hadden hier misschien iets meer spuiten mogen gestaan hebben. Het niet voorzien van een bewaakte fietsenstalling vind ik voor dit niveau eigenlijk niet kunnen. Ik denk dat dit in de basisregels van Fietspromo zou opgenomen moeten worden, zodat dit op elke TT voorzien is.
De twee pannenkoeken smaakten zeer goed na zo'n natte bedoening! De prijzen voor de drank vond ik inderdaad ietsje te veel en ook ik had liever iets anders gedronken, maar op zich vond ik de organisatie zeker geslaagd en steun ik het idee van zo'n eindhappening. (Stiekem had ik wel graag iets gewonnen
Ik ben blij van Sven Nijs eens gezien te hebben, ik verwacht van hem niet dat hij met elke deelnemer een klapke doet, zeker niet in dit weer. De aanwezigheid van zo'n coureur, maakt een tocht toch iets aantrekkelijker en helpt misschien meer mensen op de fiets, wat uiteindelijk toch de bedoeling van Fietspromo is hé.
Was , fietspromo bestaat niet meer hé .Calleke wrote: Ik ben blij van Sven Nijs eens gezien te hebben, ik verwacht van hem niet dat hij met elke deelnemer een klapke doet, zeker niet in dit weer. De aanwezigheid van zo'n coureur, maakt een tocht toch iets aantrekkelijker en helpt misschien meer mensen op de fiets, wat uiteindelijk toch de bedoeling van Fietspromo is hé.
Dat is overgenomen ,( gekocht ? ) door golazo .
Allez
blijkbaar niet slecht dat ik ten gevolge van de gietende regen in mijne struik ben blijven liggen gisteren.
Spijtig want het was nog eens tamelijk kort bij.
Als je een naam als Sven Nijs ziet staan kan je natuurlijk verwachten dat het duur is.
Wie weet hoeveel ze hem moeten betalen? En voor de gewone mens geeft dat toch echt geen enkele meerwaarde hé. Of hij daar nu is of niet, het parcours, de accomodatie en het weer blijven hetzelfde. Dus enkel de prijzen gaan omhoog.
Laat hem maar thuis volgend jaar!
blijkbaar niet slecht dat ik ten gevolge van de gietende regen in mijne struik ben blijven liggen gisteren.
Spijtig want het was nog eens tamelijk kort bij.
Als je een naam als Sven Nijs ziet staan kan je natuurlijk verwachten dat het duur is.
Wie weet hoeveel ze hem moeten betalen? En voor de gewone mens geeft dat toch echt geen enkele meerwaarde hé. Of hij daar nu is of niet, het parcours, de accomodatie en het weer blijven hetzelfde. Dus enkel de prijzen gaan omhoog.
Laat hem maar thuis volgend jaar!