Zo 12/09/2010 Wetteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Peter G
Mountainbiker

Post by Peter G »

Nice ride today ... Heb de 80km gefietst en vooral genoten van het parkoerske op het laatste. De rest van het parkoers was best leuk, niets spectaculair, gewoon fun en snel biken. Maar de glibberige ondergrond maakte het bij momenten echter best technisch, soms ook heel zware blubberstroken waar we op kracht mochten trainen :wink: . Mooie organisatie, perfecte uitpijling, best wel veel fun aan de finish.

Op 5km van het thuisfront een hongerklop gekregen, madam geSMSt dat ik eraan kwam met een lege tank. Had ze toch wel mijn taloorken met heerlijke rijst al klaargezet zeker, wat een schatje. (Ik was met de fiets vanuit Gent gekomen en had ong. 120km op de teller, meer moet dat niet zijn voor een zondagochtend.)
sam07
Mountainbiker

Post by sam07 »

Weet er iemand of dit technisch parkours te wetteren aan warande beschikbaar blijft?
supermotard
Mountainbiker

Post by supermotard »

ndcbiker wrote:terug van wetteren.ben daar vertrokken voor de70 te doen maar heb dan maar de 50 gedaan.Als ik heel eerlijk moet zijn vond ik die toer echt niks.Het enige wat ik gezien heb was baan en boereslagen tussen de mais.Geen bos of tis 2 keer 500m en singletracks #-o ook nie gezien.sorry maar met wat extra werk was hier zeker meer uit te halen.De apres was mischien goed maar de leute was er al af.Veel belangstelling voor deze toer maar weet nie voor wadde.Was beter de mening van de forumbikers gevolgd #-o
Velen delen dezelfde mening ! er zal veel moeten veranderen voor ik mij daar nog ne keer laat zien , sorry :evil:
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Flip-poz
Mountainbiker

Post by Flip-poz »

Goede bepijling, goede organisatie. Enkel de "bewaakte" fietsenstalling... Zoals in Zottegem 29/8 zou het moeten, 1 smalle ingang met permanentie, en een nummer aan de fiets, en 1 in de zak van de eigenaar, zoals in een vestiaire.

Met de fiets gekomen, de 35 gekozen, zodat ik op 77 uitkwam thuis. Saai in het begin, en halverwege werd het beter. Of je hier meer kon uithalen weet ik niet, ben niet van de streek. Technisch stukje op het laatste was wel een mooie afsluiter. Bikewash was goed en vooral nodig, handenvol modder en gras achtergelaten.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

supermotard wrote:
ndcbiker wrote:terug van wetteren.ben daar vertrokken voor de70 te doen maar heb dan maar de 50 gedaan.Als ik heel eerlijk moet zijn vond ik die toer echt niks.Het enige wat ik gezien heb was baan en boereslagen tussen de mais.Geen bos of tis 2 keer 500m en singletracks #-o ook nie gezien.sorry maar met wat extra werk was hier zeker meer uit te halen.De apres was mischien goed maar de leute was er al af.Veel belangstelling voor deze toer maar weet nie voor wadde.Was beter de mening van de forumbikers gevolgd #-o
Velen delen dezelfde mening ! er zal veel moeten veranderen voor ik mij daar nog ne keer laat zien , sorry :evil:
Ik weet niet wat jullie dan verwachten maar ik denk niet dat de 2manybikers dit jaar nog een boom-plant-actie gaan doen. Er is gewoon bitter weinig bos te vinden in de streek en de bossen die er zijn zijn verboden terrein. Bekijk de geografische kaart eens en je komt al snel tot het besluit dat er niet meer uit de streek te halen valt...

Ik heb genoten van het tochtje, eindelijk nog eens een moddertochtje en gewoon stoempen op de vettige stukken! Bevoorrading en uitpijling was in orde, heel goeie organisatie! Pakje friet op 't einde smaakte!
Meneer Wim
Mountainbiker

Post by Meneer Wim »

ik vond het een fantatische toertocht, duidelijk speciaal gezocht om blosoroutes (bijna) volledig te vermijden. Heb voor 2,5€ een prachtig georganiseerde tocht(goed uitgepijld, 2 bevoorradingen en pak friet op de koop toe) gereden.Eerlijk gezegd begrijp ik echt die dat daar dan nog negatieve commentaar op komt. Chapeau voor de organisatie.
sofeurken
Mountainbiker

wetteren

Post by sofeurken »

2 many-bikers!pech mé t were!efkens gewacht thuis en t nuttige aant aangename gepaard :wink: :wink: :bounce:
om kwart voor 11 gestart voor de 82km (voor 2,5euro!)en k ben er héél weinig tegengekomen,geen dus,op de 7,3km-lus maar een spoor of 10 gezien,was nochtans een leuk afdalingsken in da beekje!,ook op de laatste 70km -lus waren ook haast geen sporen,de meeste zullen er dan wel al genoeg van gehad hebben,niet den dezen!lekker glibberen en niemand die in de weg rijd!(of ziet als ge eens tegen dek gaat :lol: )de bevoorr waren top!!alles voorhanden+ confituurkes en rijsttaartjes ,hmhmin da maisstuk bergop in de kleite vond ik wel behoorlijk lastig!op t einde natuurlijk haevy gekozen,overal boven gereden maar aan die afsrong zat ik toch bijna op mn stuur,ja voor mij mocht da gans de rit zo zijn,voor wie niet denk je?al bij al had ik de rit lastiger verwacht maar met die regen van vannacht was het lastig genoeg.een goei doucheken,een fritje en enkele drankjes+wat haevy muziek en t zonneke da er goed doorkwam,super!t vrouwken 55km,17gem ,ik 82km avs 24
Reli
Mountainbiker

Post by Reli »

Ik was ook van de partij voor de 50 km, was pakweg 3 weken geleden dat ik nog eens op de vélo gezeten had... dus dat was voorlopig efkes genoeg.
Net als vele anderen vond ik de tocht meer dan geslaagd! Perfecte bepijling (vooral ook door die grotere waarschuwingsborden) en degelijke afspuitstand.
Op het technische parcours achter de Warande, op het 'heavy' traject, die put in die afdaling als te gemakkelijk ingeschat en zonder enig erg den decor ingegaan.
Der was een modder-stuk tussen 't mais (op pakweg 40 km)... dat was voor mij iets te veel van 't goed.. modder en bergop = afstappen #-o

Kortom: ik heb me geamuseerd en ben er de volgende keer wel weer bij
jean
Mountainbiker

Post by jean »

Helaas niet kunnen fietsen,tot wanneer hangen de pijltjes nog?
Post Reply