Zo 12/09/2010 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gertje666
Mountainbiker

Post by Gertje666 »

Titser wrote:Is door een plaske rijden, of een vettig stukske hier en daar kan er wel is mee door. Maar dit had nog weinig met mountainbiken te maken. Enkel de eigenaars van een bikeshop wrijven zich in hun handen!
De nagel op de kop!Al het materiaal dat aan vervanging toe was is nu helemaal versleten.Blokjes,der. wieltjes en winter bandjes van vorig jaar gaan er terug op en klaar is de bike .Op naar Gelrode maar bij zo weer pas ik nu ook.1 per jaar is genoeg.
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Wat een helletocht, vol goede moed begonnen aan de 72km en uitgereden. De remblokjes zaten op't einde van de rit ijzer op ijzer, op't eerste zicht heeft mijn schijf zelf geen schade geleden. Na zo'n tocht doet die leffe en die lekkere warme douche eens te meer deugd. Cya next year, hopelijk zijn de weergoden ons en jullie dan wat beter gezind ;-)
plastronneke
Mountainbiker

Post by plastronneke »

Waarom doet iedereen eigenlijk zo negatief over het weer? Ik heb er echt van genoten, er zaten epische stukken bij en heb er goed mee gelachen. Geef toe: als plots je fiets een halve meter het water induikt ... :lol:
38km gedaan, tegen 13,5km/u, echt afgezien (net als mijn remblokjes), maar wel hele leuke tocht!
Ik geef toe: niet voor elke week, maar een paar keer per jaar moet dit toch echt wel kunnen!
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

waar komen de foto's die onderweg genomen zijn te staan ?
Titser
Mountainbiker

Post by Titser »

plastronneke wrote:Waarom doet iedereen eigenlijk zo negatief over het weer? Ik heb er echt van genoten, er zaten epische stukken bij en heb er goed mee gelachen. Geef toe: als plots je fiets een halve meter het water induikt ... :lol:
38km gedaan, tegen 13,5km/u, echt afgezien (net als mijn remblokjes), maar wel hele leuke tocht!
Ik geef toe: niet voor elke week, maar een paar keer per jaar moet dit toch echt wel kunnen!
Het probeleem zal weer zijn dat het spijtig genoeg niet bij ene zal blijven in dit Belgenlandje. Vermoedelijk zal't weer een hele winter slijkfretten worden.
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

rubber-12 wrote:Vanmorgen de buienradar geraadpleegd, dat zag er niet goed uit. Toch maar de auto in, begint het daar te gieten...
Rap teruggedraaid en nog wat gaan maffen.

Was precies nog zo geen slecht idee.
Vanmiddag ben ik dan 3:15 gaan rondtoeren in de buurt (Noorden van Antwerpen), geen druppel gezien.

Jammer voor de organisatie en =D> aan de die-hards
whohoo ik zen nen die-hard.
btw nen flux dw op 110mm is zaaaaaaaaaalig rijden
Wilhelmaximus
Mountainbiker

Post by Wilhelmaximus »

Gisteren koorts en verkouden maar vanmorgen toch besloten om te gaan rijden ondanks het feit dat ik me maar slapjes voelde.
Vertrokken in de gietende regen voor de 52km en ik moet zeggen ik heb genoten van de warme regen en modderbaden onderweg.
Mijn fiets zelf was daar niet zo blij mee maar ik ben den baas en als ik trap moet hij bollen. Mijn versnellingen lieten het al snel afweten en kon enkel mijn middelste blad vooraan gebruiken maar dat bleek voor deze tocht wel te volstaan. Bij aankomst ne goeie Leffe gedronken en nu voel ik mij weer veel beter.
Jep het heeft deugd gedaan. Prima organisatie en heel vriendelijke mannen en madammen.
liezelebiker
Mountainbiker

Post by liezelebiker »

Rond 9uur vertrokken met collega voor de 28km, na 100m al modder en daarna nog modder(dwarsdoorheen pattatenveld) [-X . Stevige klimmetjes.
Gelukkig had ik mijn winterbanden gestoken.
Aan de bevoorrading zaten beide remblokken erdoor. :oops:
Mijn verende vork blijft ook steken.
Gelukkig was er een uitstekende bikewash tijdens de bevoorrading en op het einde.
Volgend jaar kom ik zeker terug. :(
olidaf
Mountainbiker
Location: Idworx RockN Rohler, Lynskey Pro 29 SL single speed en Bilenky cargo

Post by olidaf »

Heb de 92 ook uitgereden. Was vandaag toch weer blij met mijn Rohloff bike. Geen schakelproblemen uiteraard. De regen stoorde me zo niet, wel het kleine lusje helemaal aan het einde van de toch in dat bosje, toen had ik het wel gehad :cry:
Dank aan de organisatie! De herfst is ingezet :(
bolle_306
Mountainbiker

Post by bolle_306 »

tokki afrit 16 wrote:
bolle_306 wrote:langs waar passeert de 52 ? allemaal kan ik in pikken winksele aan warotzaal ? en dan als ik passeer aan den brandweer betalen ?
grtz
Je kan in Winksele inpikken...
thx
heb de 52 gereden was pelzant ma wel zwaar door al dienne modder
was wel goe da je uwe fiets onderweg ne keer kon afspuiten
grtz
Post Reply