Zo 12/09/2010 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de 75 stond op de planning. om half 7 sms van vriend ontvangen dat hij ging passen. Zelf ook ff de buienradar bekeken op internet http://www.meteoonline.be/buienradar/Eu ... %C3%AB/131 en gezien dat de regen nog lang zou blijven hangen en dan toch maar besloten om terug in men warme bedje te kruipen. Net het forum is gelezen en denk dat ik het me niet moet beklagen.
uitgeregend.... ni veel mee gemaakt, fietske begon al tegen te pruttelen na die eerste strook, gelukkig aan de bevoorrading kunnen afspuiten.
voor de 38 gekozen maar in bertem had mijn voorrem er genoeg van en van bertem maar binnen gereden goed voor 31 km ... wel fun met een RR achteraan
spijtig voor de organisatie, bij droog weer een prima TT
voor de 38 gekozen maar in bertem had mijn voorrem er genoeg van en van bertem maar binnen gereden goed voor 31 km ... wel fun met een RR achteraan
spijtig voor de organisatie, bij droog weer een prima TT
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Was ook opweg, maar toen het begon te regenen de wagen gekeerd. Jammer maar helaas.
- rubber-12
- Mountainbiker
Vanmorgen de buienradar geraadpleegd, dat zag er niet goed uit. Toch maar de auto in, begint het daar te gieten...
Rap teruggedraaid en nog wat gaan maffen.
Was precies nog zo geen slecht idee.
Vanmiddag ben ik dan 3:15 gaan rondtoeren in de buurt (Noorden van Antwerpen), geen druppel gezien.
Jammer voor de organisatie en
aan de die-hards
Rap teruggedraaid en nog wat gaan maffen.
Was precies nog zo geen slecht idee.
Vanmiddag ben ik dan 3:15 gaan rondtoeren in de buurt (Noorden van Antwerpen), geen druppel gezien.
Jammer voor de organisatie en
- spooky
- Mountainbiker
Zo één of twee eer per jaar wil je zo'n tocht wel doen... maar ook niet vaker! Gestart voor 52, uiteindeijk voor 28 gekozen; materiaal had al hard genoeg afgezien. Tja, weeral straffe verhalen voor thuis. Toch blij dat ik niet in mijn bed ben blijven liggen. Trouwens ook de doorslag gegeven om mijn nieuwe bike met XT uit te rusten; werkte perfect, ondanks zoveel water & modder! Alleen de RR achteraan was wat tricky!