Zo 12/09/2010 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

de 75 stond op de planning. om half 7 sms van vriend ontvangen dat hij ging passen. Zelf ook ff de buienradar bekeken op internet http://www.meteoonline.be/buienradar/Eu ... %C3%AB/131 en gezien dat de regen nog lang zou blijven hangen en dan toch maar besloten om terug in men warme bedje te kruipen. Net het forum is gelezen en denk dat ik het me niet moet beklagen.
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

uitgeregend.... ni veel mee gemaakt, fietske begon al tegen te pruttelen na die eerste strook, gelukkig aan de bevoorrading kunnen afspuiten.
voor de 38 gekozen maar in bertem had mijn voorrem er genoeg van en van bertem maar binnen gereden goed voor 31 km ... wel fun met een RR achteraan :-D
spijtig voor de organisatie, bij droog weer een prima TT
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Was ook opweg, maar toen het begon te regenen de wagen gekeerd. Jammer maar helaas.
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

Lang geleden dat we zoveel MUD moesten verwerken... niettegenstaande een PRIMA TT ! =D> tot volgend jaar :-D
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Vanmorgen de buienradar geraadpleegd, dat zag er niet goed uit. Toch maar de auto in, begint het daar te gieten...
Rap teruggedraaid en nog wat gaan maffen.

Was precies nog zo geen slecht idee.
Vanmiddag ben ik dan 3:15 gaan rondtoeren in de buurt (Noorden van Antwerpen), geen druppel gezien.

Jammer voor de organisatie en =D> aan de die-hards
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Zo één of twee eer per jaar wil je zo'n tocht wel doen... maar ook niet vaker! Gestart voor 52, uiteindeijk voor 28 gekozen; materiaal had al hard genoeg afgezien. Tja, weeral straffe verhalen voor thuis. Toch blij dat ik niet in mijn bed ben blijven liggen. Trouwens ook de doorslag gegeven om mijn nieuwe bike met XT uit te rusten; werkte perfect, ondanks zoveel water & modder! Alleen de RR achteraan was wat tricky!
T4
Mountainbiker

Post by T4 »

92 km gereden. En de stukken waar alleen de lange afstanden passeerden lagen er meestal nog goed bij. Niet droog uiteraard ;-), maar altijd wel goed berijdbaar. Remblokjes zijn zoals bij zovelen wel aan vervanging toe. Mooie tt, zelfs in de gutsende regen.
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

madskatingcow wrote:Was ook opweg, maar toen het begon te regenen de wagen gekeerd. Jammer maar helaas.
De "echte" rijden met de fiets tot daar!

De slimme blijven in bed liggen. Zoals ik. :-D
Titser
Mountainbiker

Post by Titser »

Is door een plaske rijden, of een vettig stukske hier en daar kan er wel is mee door. Maar dit had nog weinig met mountainbiken te maken. Enkel de eigenaars van een bikeshop wrijven zich in hun handen!
peter n
Mountainbiker

Post by peter n »

75 km gedaan, parcour lag er héél zwaar bij.Remblokjes volledig op, vork vast .
Moe maar voldaan, volgend jaar zon bestellen t'was iets te veel van goede.
Post Reply