Za 11/09/2010 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Fritsie wrote: De aanduiding "durvers" en ''gewoon'' is natuurlijk zeer relatief en heel streekgebonden. Ik heb bij de durverpassages ook geen problemen gehad, maar een paar keer gaan biken in andere oorden doet de grenzen snel verleggen. :roll:
Gaan biken in andere oorden?? Waar trekt te gij wel naartoe Fritsie ? :-D :-D
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Post by fietsertjeAnn »

Alle lovende woorden van hierboven kan ik alleen maar beamen.
1ste keer vanuit Ternat naar Jabbeke afgezakt om deze FANTASTISCHE tocht (72 km) te kunnen rijden. Parcours om Wawww tegen te zeggen , schitterende bepijling , 3 heel goede bevoorradingen , overal vriendelijke mensen , een stralend zonnetje boven ons hoofd, ...
Wat moet een mens op een zaterdagnm nog meer hebben
'k Zou zeker ook niet kwaad zijn als er een tocht komt van 100 km [-o< [-o< Een mens zou kunnen blijven rijden als alles zo naar wens verloopt :lol: :lol:
Deeltjes 'Durvers' vond ik heel leuk maar was niks moeilijk aan.
Door onwetendheid zelfs lusje 3 x gedaan.
BEDANKT aan allen die ervoor gezorgd hebben dat we zo'n fantastische dag mochten beleven. =D> =D> =D>
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Leuke tocht met veel afwisseling. Op t einde wel redelijk veel verharde stroken. Heel ander soort parcours en ondergrond in de bossen als hier in het hageland. Bevoorradingen waren lekker. Jammer dat er geen bewaakte fietsstalling was. Als dit het allerbeste was uit de streek dan ben ik blij -op bikegebied- dat ik in het hageland woon...

Ook veel kasten van huizen gepasseerd, precies nen dure cotee om te wonen. Leuke passage aan dat wit kasteeltje, had het gevoel dat we in die mensen hunne hof aantal biken waren
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Dit is ieder jaar het beste wat er in de streek te vinden is, en daar voor kom ik graag eens vanuit Gent naar Jabbeke. Bedankt voor de fijne morgen.

btw, in dat bosje met dat heuveltje in (Foreest?) zat er een fotograaf. Waar zijn die foto's eventueel te vinden.
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

alexbiker wrote:Van alle tochten in de regio Brugge is dit zeker een topper.

Vanmorgen vertrokken met mijn partner in crime om een leuke rit te rijden, aan de eerste bevoorrading enkele forumbiker tegengekomen en vanaf dan was het serieus doortrekken.
Formidabel geamuseerd enkel die 15km naar Oostende was niet echt meer nodig.

Tot volgende
aha hallo mannen , was aangename kennismaking met jullie
Het amusement wederzijds
misschien tot de volgende ..
:lol: :lol:
bikerboy 1
Mountainbiker

fotoos

Post by bikerboy 1 »

alle foto's die getrokken zijn komen op de website van wtc jabbeke
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

filiep72 wrote:
Fritsie wrote: De aanduiding "durvers" en ''gewoon'' is natuurlijk zeer relatief en heel streekgebonden. Ik heb bij de durverpassages ook geen problemen gehad, maar een paar keer gaan biken in andere oorden doet de grenzen snel verleggen. :roll:
Gaan biken in andere oorden?? Waar trekt te gij wel naartoe Fritsie ? :-D :-D

Een mens moet niet alle tips op het www gooien. :wink:
Tronik
Mountainbiker

Post by Tronik »

Prachtige tocht.Alleen de 57km afgehaspeld en mij goe geamuseerd.
Was me de verplaatsing zeker waard.
=D> =D> =D> voor de organisatie.
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

Super dagske daar in Jabbeke gehad =D> Om 08.15 direct parking snel schoentjes aan vlotte inschrijving en met 4 vio-bikers gestart voor den 57.
Lekker weertje vlotte bepijling prachtige prive stukken parcour om jawadde tegen te zeggen. 2 maal plat gevallen maar dit kon de pret niet bederven. #-o Aan de bevoorading een pomp gekregen om den druk wa te verhogen en den vollen tocht kunnen uitrijden. Den apres met een worst en wa leffes naar huis terug op tijd om het gras af te rijden. #-o Proficiat aan vriendelijke organisatie .
ps Vandaag mijn oude tractor banden vervangen (waren versleten) door nieuwe [-o< lol
MTBley
Mountainbiker

Post by MTBley »

Net als vorig jaar weer een fantastisch mooie zaterdagvoormiddag op het menu gehad, met dank aan WTC Jabbeke! =D> Dit keer wel maar de 57 km gedaan, daar de conditie voorlopig niet optimaal is na een zomer met veel drank en spijs en weinig fysieke beweging. :oops:

Chapeau ook voor de dame met het zwarte Cervelo-truitje op de zwarte Endorfin, amaai, gij kunt rijden zeg! Heb eventjes aangeklampt, maar moest toch vrij snel buigen. #-o Heb die 2 Raketmannen nog nooit zo rap zien aanzetten. :lol:

adios en tot de volgende!
Post Reply