Zo 12/09/2010 Wetteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
missie
Mountainbiker

Post by missie »

Is het parcours wat geschikt voor een crossfiets ? In volle winterperiode met lekker wat slijk is een crosser best leuk op een MTB parcours maar als het keihard ligt dokker je zonder zo'n verende voorvork van links naar rechts en is de fun er al snel vanaf...
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Graag wat feedback over het parcours.
Denk ook om de singlespeed boven te halen.
70 zal het maximum zijn, moet om 12.30 weer thuis zijn.
Herinner me dat ik van de vorige editie dat de pijp op het einde ver uit was, meer klimwerk dan ik verwcht had.
bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

Deze morgen de tocht gereden. Meer dan 900 pijlen hangen er allemaal. Nergens moeten afstappen. Blijft normaal gezien droog tot morgenvroeg, daarna wat gemiezer maar toch 22°.

Hou op het einde nog zeker 1% over, wil je nog plezier beleven op het technisch parcours in de Warande. Dit is nog nooit zo lang en zo lastig geweest. Kies daar zeker altijd voor de optie HEAVY!
FDW
Mountainbiker

Post by FDW »

Heeft er iemand een GPS track van deze tocht ?
govaert
Mountainbiker

Post by govaert »

bikerLieven wrote:Deze morgen de tocht gereden. Meer dan 900 pijlen hangen er allemaal. Nergens moeten afstappen. Blijft normaal gezien droog tot morgenvroeg, daarna wat gemiezer maar toch 22°.

Hou op het einde nog zeker 1% over, wil je nog plezier beleven op het technisch parcours in de Warande. Dit is nog nooit zo lang en zo lastig geweest. Kies daar zeker altijd voor de optie HEAVY!
Hangen wel maar misschien al niet meer in de juiste richting, heb deze namiddag 35km gereden en nog wat extra km en in het beginnen zijn er een drietal pijlen gewoon omgedraaid. Heb ze terug goed gezet en het gemeld aan zij die het technisch parcours aan het opbouwen waren. Heb het even mogen testen en is te pruimen. Morgen de 70 plus de fameuse extra lus.
ndcbiker
Mountainbiker

Post by ndcbiker »

hoe ist weer momenteel in wetteren.Wil wel vertrekken ma nie in de regen :-?
Reli
Mountainbiker

Post by Reli »

't heeft hier (Oosterzele) de afgelopen uurtjes geregend, nu nog efkes gemiezer. Volgens buienradar zal 't pas tegen 11h00 blijven.

update: 't is ondertussen alweer goed aan 't plenzen :(
ndcbiker
Mountainbiker

Post by ndcbiker »

terug van wetteren.ben daar vertrokken voor de70 te doen maar heb dan maar de 50 gedaan.Als ik heel eerlijk moet zijn vond ik die toer echt niks.Het enige wat ik gezien heb was baan en boereslagen tussen de mais.Geen bos of tis 2 keer 500m en singletracks #-o ook nie gezien.sorry maar met wat extra werk was hier zeker meer uit te halen.De apres was mischien goed maar de leute was er al af.Veel belangstelling voor deze toer maar weet nie voor wadde.Was beter de mening van de forumbikers gevolgd #-o
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Genoten van de volle 52 km. De glibberige ondergrond maakt deze tocht best wel spannend... SUPER organisatie! Slechts voor 2,5 EUR inclusief een pak frietjes met allerhande sausjes...

Hier de tocht vanuit de lucht: http://www.sports-tracker.com/#/workout ... bsoqa9i8sj
cycloon boy
Mountainbiker

Post by cycloon boy »

were commentaar coken tis altijd tzelfde met jun :P
Post Reply