Zo 10/01/2010 Zeebrugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
SafariChris
Mountainbiker

Post by SafariChris »

beuk
Mountainbiker

Post by beuk »

Ik mag zeker niet klagen heb al 9 fotos teruggevonden van men eigen. Enige die ik nog niet ben tegengekomen zijn die aan de 2de bevoorrading in de trailer. Dacht dat ik daar ook op de gevoilige plaat was vastgelegd kan ook zijn van niet.
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

mooie foto's =D> =D> =D> blijkbaar waren er weinig die de kleine afdaling op de fiets deden twas nogthans tof om er af te rijden :-D :-D
ook een 5 tal foto's terug gevonden van ik
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

't is langer werk om de foto's te bekijken dan om de rit te rijden #-o . Het moet zijn dat mijne velo toch nog rapper is dan mijne computer #-o . Prachtige foto's trouwens net zoals de gehele organisatie dik in orde =D> =D> .
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

blijkbaar reden er 2 met het nr0040 want foto's ontvangen en twas ik nie die op de fiets zat : #-o #-o #-o
sand
Mountainbiker

Post by sand »

Safari Tour II - The Movie

http://www.youtube.com/watch?v=WVk-J8Lg6Tg :lol: :lol: :lol:
beuk
Mountainbiker

Post by beuk »

Allez das tof. De movie is al geblokkeerd op youtube wegens auteursrechten op het liedje dat erbij gezet is. Is er een kans dat dit terug kan opgelost worden en we de film terug kunnen zien.
flip de flipper
Mountainbiker

The Movie

Post by flip de flipper »

sand wrote:Safari Tour II - The Movie

http://www.youtube.com/watch?v=WVk-J8Lg6Tg :lol: :lol: :lol:
Gewoon de max da filmpje =D> =D> =D>
SafariChris
Mountainbiker

09/01/2011 VTT Zeebrugge

Post by SafariChris »

Na de vele positieve reacties op de vorige editie van de Safari Tour waren wij zeer enthousiast om dit jaar opnieuw een VTT te mogen organiseren voor jullie.

Dit jaar houden we er opnieuw aan om jullie de mooie streek te laten zien. Er zijn dit jaar terug een aantal noodgedwongen wijzigingen in het parcours omdat bepaalde stukken van de vorige edities ontoegankelijk geworden zijn.
Maar we hebben dit jaar ook rekening gehouden met een aantal van jullie opmerkingen over de vorige edities. Zo hebben we dit jaar het strand voorzien op het einde van de rit . Daar is ook de keuze strand of duinenpad.

Voorinschrijving:

Omdat onze sponsors van zeer goede wil waren dit jaar, kunnen we aan alle mensen die zich vooraf inschrijven terug een goodybag voorzien. Vooraf inschrijven via onze site is dus de boodschap!
http://www.safaririders.be
Trapist
Mountainbiker

Post by Trapist »

Ik kom ook zeker af,eerste TT meegedaan en lekker in de vrieskou gereden,maar nu zal het er baggeren worden vrees ik!!
Post Reply