Za 11/09/2010 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

door een nog niet optimale rug,slechts de 40 km gereden.maar het waren 40 heerlijke kilometers...veel werk gestoken in al die bosjes,veel linten,paaltjes en een goede uitpijling!!super bevoorading en een zéér aangenaam weertje.m'n dag kon nie meer stuk!!bedankt en tot de volgende...
dingo 8)
dingetje
Mountainbiker

Post by dingetje »

om 8uur aan de start voor de 57.Beschrijving van de rit:SUPER. :-D bedankt aan alle medewerkers. :wink:
crosskonijn
Mountainbiker
Location: twee wielen, een frame, en nog wat andere onderdeeltjes

Post by crosskonijn »

terug van 44km tocht.(vraag me niet hoe ik aan dat raar nummer kom, ik was begonnen met 33,maar blijkbaar ergens gemist :roll: )

toffe tocht.
topper was stuk voor "durvertjes" en de technische stukken in het bos.

ik had wel verwacht dat er me meer zouden passeren aangezien ik zogezegd "beginner" ben. een stuk of 20, meer niet...

zeer geslaagd voor 1ste TT ever :-D
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

vandaag met een 8 tal choufkes present op jullie tocht.
Voor mij een 10 op 10 =D> =D> =D>

mooie bosstroken, goed gevonden voor durvers en normaal uiteraard alles voor durvers genomen :lol:

Goede bepijling, uitstekende après met het zonnetje, afspuitstand niet nodig gehad.
Jabbeke tot in januari :roll:

zondag 24 oktober 11 de chouffetocht in Middelkerke info www.choufkes.be
BAZIEL
Mountainbiker

Post by BAZIEL »

Gewoonweg SUPER alles maar dan ook alles OK =D> =D> Tot volgend jaar
en nie te vergeten onze tocht van KVV AARTRIJKE op 28/11/2010. [-o< [-o<
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Het blijft één van de schoonste tochten in deze streek.
Ik heb er echter niet veel van kunnen genieten.
1 week op reis en collega's die door iets gebeten waren hebben het knap lastig gemaakt :evil:
Tot een volgende
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Dank zij de lovende commentaren hier op het forum de verplaatsing naar Jabbeke gemaakt, en mij niet beklaagd.
Toch heel veel bosstroken gekregen, leuk dat off-road genummerd was. 3 prima bevoorradingen (de laatste in het bos !), maar een seieuze =D> =D> voor de uitpijlers, want ondanks ik de streek niet ken zelfs niet eens getwijfeld, laat staan verkeerd gereden. De pijltjes waren zelfs zo duidelijk dat ik bij het binnenrijden van Jabbeke met de auto deze volgde, denkende dat het pijlen voor de inschrijving waren #-o
Ook leuk de 'durver'stukjes, alhoewel ze idd. niet zo moeilijk waren.
Douchke was ietwat fris, maar gezien het goede weer was dat geen probleem.
Enig minpuntje was dat de laatste bbqworst net voor mijne neus verkocht werd ...
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Zoals gebruikelijk een heel goede TT, lees : parcours (de rest ook, niet verkeerd gereden bvb). Begrijp juist de benaming "durvers" niet goed, want er was niks schrikwekkends aan :bounce:

Gestart om 10u30 en dat is ideaal als je wat tempo wil maken op de singletracks.

Normaal ben ik in januari opnieuw van de partij ! =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Deze namiddag een kilometerke of 40 gebold in Jabbeke en mij ferm gejeund.Prachtig parcours,dito bepijling,après in het zonnetje,........alles erop en eraan.

Op het gemakske gereden samen met Poupou en Rik.

In den apres henkieboy nog ne keer teruggezien en weldra zullen we hem terug wat meer zien.

Hele lekkere "taart" vandaag,morgen komt er hopelijk nog een "kerske" op. :wink:

Ik kom hier zeker nog terug (winter en/of zomer),want deze is echt wel de beste wat de streek te bieden heeft.
De bos-parcourkes waren zeker weer een kolfje naar mijn hand!
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Ik was ook bij de gelukkigen die deze tocht konden rijden, alle verwachtingen zijn ingelost, ondanks goeie bepijling zoals meester Biek beschreef) toch serieus misreden rit voor de 2 de bevoorrading een flink stuk misreden , denk zeker 15 km , manmanman, wat een gesukkel, daar deze tocht nogal veel heen en weer in bosjes reed vond ik zelfs de plaats niet terug waar t verkeerd liep, sommige stroken ongewild danmaar gebist . Door al t gesukkel meer dan 70 km op de teller ipv 57
Gelukkig was t mooi weer en had ik een beetje tijd . Bedankt ook aan de medebiker die mij zijn handdoek leende

Wat ik minder vond :
Om 13 u gestart en al mijn medeclubleden zaten al gezellig aan de Leffe , k heb moeten op mijn tanden bijten om toch maar te vertrekken .

Na de tocht koud water om te douchen , gelukkig wat t buiten lekker warm .
Post Reply