Ik sta op het punt om een remset aan te kopen en heb de keuze uit volgende tweedehands remsets van ongeveer dezelfde prijs. Welke is volgens jullie de beste:
- volledige XTR remset
- XT remhendels met Magura Marta SL klauwen en steelflex leidingen
Beiden zijn voor en achter IS (zoals m'n frame)
Mvg, Yoeri
Welke vd twee remsets
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
trainingsbeest
- Mountainbiker
hey
Post by trainingsbeest »
raar maar waar hier begint gene over hope remmen
proficiat hoe doe je dat moet je me is uitleggen (lees mijn topic maar)
Re: hey
We weten ondertussen allemaal dat jij niet echt te spreken bent over Hope remmen maar dat wil niet zeggen dat dit slechte remmen zijn!trainingsbeest wrote:raar maar waar hier begint gene over hope remmen
Ik heb onlangs ook dezelfde keuze moeten maken en ben uiteindelijk toch voor Hope gegaan, ondanks dat ik gelezen had dat ze niet 'krachtig' waren...
Nu na 2 maand gebruik is het tegendeel bewezen, ik kan moeilijk voorstellen dat een rem veel krachtiger moet zijn, ik zeg niet dat een rem niet krachtiger kan zijn!
Ik ben dus meer dan tevreden met de Hope's.
-
diert
- Mountainbiker
- Location: specialized epic expert - trek costum paint beachbike
remmen
Ik rijd zelf met de xtr schijfremmen en ben hier super tevreden van .
Veel remkracht en zeer goed doseerbaar.
Van de combinate van martaklauwen met de xt remhendels heb ik nog niet gehoord, dus weet niet wat dit als resultaat gaat opleveren.
Maar ken iemand die met marta's rijd en hij vindt de remmen niet fantastisch, niet goed doseerbaar.
Veel succes met je keuze.
Veel remkracht en zeer goed doseerbaar.
Van de combinate van martaklauwen met de xt remhendels heb ik nog niet gehoord, dus weet niet wat dit als resultaat gaat opleveren.
Maar ken iemand die met marta's rijd en hij vindt de remmen niet fantastisch, niet goed doseerbaar.
Veel succes met je keuze.